באיירן: שוויינשטייגר תמורת די מאריה

שוויינשטייגר. יבקש לעזוב לשדים האדומים?
שוויינשטייגר. יבקש לעזוב לשדים האדומים? | צילום: Gettyimages

ה'בילד' מפרסם שהבווארים מעוניינים בקשר הארגנטיני של מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

העיתון 'בילד' פרסם שבאיירן מינכן מציעה את בסטיאן שוויינשטייגר למנצ'סטר יונייטד המעוניינת בשירותיו, תמורת אנחל די מאריה שיעשה את הדרך ההפוכה לאליאנץ ארינה. 

 

שווייני מוערך ב-28 מיליון יורו אלא שחוזהו מסתיים בקיץ הבא כך שמחיר השוק הריאלי שלו בסביבות העשרה מיליון יורו, זאת בעוד שדי מאריה מוערך בלמלעה מ-65 מיליון יורו אחרי שיונייטד שילמה עבור שירותיו 59.7 מיליון ליש"ט.

 

 

למרות שבאיירן מוכנה לשחרר את הקשר, הוסיפו ב'בילד' ששוויינשטייגר לא מעונין כלל לעזוב את הקבוצה של פפ גווארדיולה. היו"ר קרל היינץ רומניגה אמר: "אם שוויינשטייגר יבוא אלינו ויבקש לעזוב, נצטרך לשקול את זה". עוד נכתב כי שווייני רוצה להישאר עוד שנתיים-שלוש באירופה ואז לשחק בליגת ה-MLS. 

 

די מאריה התראיין השבוע לעיתון הארגנטיני 'אולה' והודה שלא היתה לו עונה טובה באנגליה ותהה למה במשחקים האחרונים הוריד אותו לואיס ואן חאל לספסל. הוא הודה גם שמשפחתו לא היתה מאושרת באנגליה. 

 

די מאריה. משפחתו התקשתה להתאקלם בעיר (Gettyimages)

 

כשנשאל האם הוא מרגיש לא בטוח ביונייטד אמר: "לא הכל הלך כמו שרציתי לי ולמשפחתי. באתי להיות שחקן הרכב ומצאתי את עצמי בסיום העונה יושב על הספסל. קשה לי להסביר לכם מה אני מרגיש". 

כשנשאל איך ואן חאל הרגיש שאשלי יאנג וחואן מאטה פתחו לפניו בהרכב אמר: "התחלתי טוב וכבשתי שערים ובישלתי. היה לי זמן טוב עד שהייתי בחוץ. קשה להסביר למה הוא לא נתן לי צ'אנס בשלב מסוים". למרות זאת השחקן שהיום פורסם בנוסף כי הוא מבוקש גם בברצלונה, אמר שהוא עדיין רוצה להמשיך לשחק ביונייטד. גם פ.ס.ז' הוזכרה כמי שמעוניינת בקשר הארגנטיני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי