בונדסליגה: זה הכל רק משחק של דמעות

| צילום: Gettyimages

קרבות התחתית מגיעים לשיא. האם השעון של המבורג ייעצר?

(גודל טקסט)

איזה סיום מותח צפוי היום לעונת הבונדסליגה. אז נכון שבאיירן מינכן אלופה מזמן וארבעת העולות לליגת האלופות נקבעו – וולפסבורג, מנשנגלדבאך ולברקוזן, אבל הכרטיסים לליגה האירופית עוד לא סגורים לחלוטין ובעיקר המלחמה בתחתית קשה מתמיד.

 

וולפסבורג רוצה לסיים שנייה, אבל היא מתארחת אצל בורוסיה דורטמונד באחד הרגעים הכי מרגשים בתולדות המועדון בו יגיד יורגן קלופ שלום לאוהדים והרבה דמעות יישפכו. 

 

 

שש קבוצות מעורבות בקרב התחתית כאשר שתיים יירדו אוטומטית והשלישית תשחק במבחנים עם השלישית בליגה השנייה. את המשחקים האלה תוכלו לראות ב-16:25 בספורט2.

 

קלופ. יהיו דמעות גם בדורטמונד (Gettyimages)

 

המבורג – שאלקה: רק ניצחון ישאיר את המבורג בליגה וכל תוצאה אחרת תוריד את הקבוצה לראשונה בתולדותיה בוודאות לליגה השנייה. לשאלקה יש עדיין על מה לשחק מכיוון שהיא רוצה את הכרטיס לליגה האירופית. איזה משחק חם. ב-1963 היתה המבורג אחת מ-16 הקבוצות שייסדו את הבונדסליגה החדשה ומאז לא ירידה ממנה. אם שטוטגרט תנצח את פדרבורן האחרונה בטבלה גם ניצחון של המבורג לא יספיק ואז ייתכן שתלך למבחנים.

 

תיקו בין פרייבורג להאנובר יכול לשלוח את המבורג לליגה השנייה בגלל הפרש שערים. ברונו לאבדיה שהיה מינוי חירום בהמבורג אמר: "הלחץ משפיע על השחקנים ואנחנו מנסים להרגיע אותם". רפאל ואן דר וארט ייעדר מהמבורג בגלל הרחקה ואם הקבוצה לא תעלה למבחנים הוא שיחק את משחקו האחרון במועדון.

 

סטיבנס. תלוי רק בעצמו (Gettyimages)

 

פאדרבורן – שטוטגרט: המנצחת לוקחת את כל הקלפים. פאדרבורן לא רוצה לרדת ליגה אחרי עונה היסטורית ראשונה בליגה, אבל היא אחרונה וחייבת לנצח כדי להבטיח מבחנים או אפילו להינצל. שטוטגרט מדורגת כעת במקום ה-16 מהמקום בו הולכים למבחנים ומקדימה אותה רק בשתי נקודות. הגורל של שטוטגרט בידיים שלה אם ננצח סביר להניח שלא תרד.

 

פאדרבורן תחסר את המומחה לבעיטות חופשיות שלה אלבן מאה הפצוע. למאמן שטוטגרט הוב סטיבנס סגל מלא. באימון האחרון היה כאוס מוחלט בגלל שלטענת אנשי שטוטגרט המבורג שלחה את הסקאוט שלה לרגל אחרי שטוטגרט ולעזור אולי לפאדרבורן. סטיבנס ההולנדי החליט לערבב את הקלפים וערבב בין הקבוצות באימון.

 

האנובר – פרייבורג: פרייבורג תהיה אם תסיים בתיקו, אבל חלוצה אמיר מחמדי אמר שהשחקנים לא ינסו ללכת על תיקו, כי זו יכולה להיות טעות אסטרטגית. "אנחנו חושבים רק על ניצחון". העובדה שניצחו את באיירן מינכן שבוע שעבר 1:2 סייעה להם בענק.

 

מחמדי. לא ישחקו על תיקו (Gettyimages)

 

הופנהיים – הרטה ברלין: הרטה ברלין נוסעת למשחק חוץ נגד הופנהיים בלי ניצחון בששת המשחקים האחרונים שלה בליגה. נקודה אחת תספיק ל"גברת הזקנה" להישאר בליגה, אבל הפסד בהפרש שניים או יותר שערים יראה אותם מחליקים לאיזור הסכנה. התסריט הכי גרוע מבחינתם יהיה שידורגו במקום המוליך למבחנים.

 

פאל דארדיי מאמן הרטה הצהיר שבכל מקרה קבוצתו לא תשחק על תיקו. "אנחנו צריכים לשמור על רשת נקייה להישאר, אבל הגיע הזמן שנכבוש שערים, כי זה מה שקבוצת כדורגל עושה בדרך כלל". להופנהיים אין על מה לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי