חוזר הביתה? מריו גצה עשוי לשוב הקיץ לדורטמונד

גצה. ההעברה של השנה בגרמניה?
גצה. ההעברה של השנה בגרמניה? | צילום: Gettyimages

באיירן תהיה מוכנה לוותר על קשר נבחרת גרמניה בתמורה לגונדוגאן

(גודל טקסט)

זו יכולה להיות ההעברה של הקיץ. מריו גצה עזב את בורוסיה דורטמונד לפני שנתיים ברעש גדול ועבר ליריבה השנואה באיירן מינכן ששילמה עליו 37 מיליון יורו, דבר שגרם לסכסוך גדול בין המועדונים.

 

כעת מפרסם ה'בילד' שייתכן מאוד וגצה יחזור הקיץ לדורטמונד, לאחר שלא ממש הצליח להשתלב בשורות הבווארים. הוא אמנם כבש את שער הניצחון של גרמניה במונדיאל האחרון, אבל לא מימש את הציפיות הגדולות שתלו בו באליאנץ ארינה.

 

 

המצב הגיע לידי כך שפפ גווארדיולה מעדיף את מיכאל וויסר הצעיר בן ה-21, שלא הרשים בהפסד ללברקוזן (2:0) וקיבל ציון 5, אחד הגרועים בקבוצה. מאז ההדחה בחצי גמר הגביע הגרמני התפרסמו ידיעות לפיהן באיירן תהיה מוכנה לוותר על גצה כדי לקבל את אילקאי גונדוגאן, לאחר שהאחרון סירב להאריך את חוזהו בדורטמונד, שמסתיים בקיץ 2016.

 

ראשי דורטמונד לא מתלהבים למכור את גונדוגאן לבאיירן, אבל אם יקבלו חזרה את גצה הם עשויים להתרצות. המנג'ר המקצועי של דורטמונד, מיכאל צורק, לא מיהר לאשר את הספקולציות. בראיון רדיו אמר: "גצה שחקן של באיירן וחתום שם עד 2017, כך שאני לא יכול לומר אם יחזור אלינו".

 

 

 

עוד שחקן שעשוי להגיע לדורטמונד הוא קשר ריאל מדריד, סמי חדירה, שהיה במו"מ עם שאלקה. ראשי הקבוצה דחו תחילה אפשרות שהגרמני – שיעזוב את הספרדים בקיץ בהעברה חופשית – יגיע לקבוצה, אבל מינויו של תומאס טוכל טרף את הקלפים מכיוון שהוא מכיר את השחקן אותו אימן בנוער של שטוטגרט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי