על הכוונת: גונדוגאן, די מאריה, דה ברוינה וגרייזמן

פפ. צפוי להישאר ולבזבז
פפ. צפוי להישאר ולבזבז | צילום: Gettyimages

נחשפו תכניות הרכש של באיירן שעשויה להוציא כ-100 מיליון יורו בקיץ

(גודל טקסט)

ה"בילד" חשף את תכניות הרכש של באיירן מינכן לקיץ הקרוב. הקבוצה תשחק היום במשחק ליגה די מיותר מבחינתה נגד אאוגסבורג (16:30), אבל עם הפנים לגומלין נגד ברצלונה ביום שלישי.

 

העיתון מדווח שבכל פעם שבאיירן נכשלה במטרות שלה היא פנתה לרכש מאסיבי, ופינתה כ-100 מיליון יורו לשם כך. פפ גווארדיולה, שמתכוון למלא אחרי חוזהו ולהישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, נראה משוחח בבית מלון בברצלונה עם ג'ובאני ברנקיני שהוא סוכן שחקנים וכן עם אחיו של פפ שאף הוא סוכן שחקנים..

 

 

ב-2007 כשבאיירן פספסה את האלופות היא רכשה שחקנים ב-88.2 מיליון יורו כולל פרנק ריברי (25 מיליון), מאריו קלוזה (15) ולוקה טוני (11). אחרי ההפסד לבורוסיה דורטמונד ב-2012 בגמר הגביע 2:5 היא השקיעה 70.3 מיליון יורו ברכש ובין היתר החתימה את חאבי מרטינס (40 מיליון יורו), מאריו מנדוזקיץ' (13) ודאנטה (4.7).

 

הפעם על הכוונת מגן ימני או בלם, קשר מרכזי וקיצוני. אחד המועמדים הוא אלכסנדר דראגוביץ' שהיה מועמד למנצ'סטר יונייטד ושיחק בעבר בבאזל. האוסטרי שהוא שחקן הגנה רב גווני מוערך ב-11 מיליון יורו משחק בדינאמו קייב.

 

בקישור מועמד להגיע אילקאיי גונדוגאן עוד שחקן שיונייטד רוצה. מחירו 30 מיליון יורו, אם כי באיירן יכולה להוריד את המחיר מכיוון שהשחקן יוכל לעזוב חופשי בקיץ 2016. באיירן רוצה גם עוד שחקן שקשור לשדים האדומים, הפעם בגלל שהוא שייך להם – אנחל די מאריה – שמחירו עשוי להגיע ל-50 מיליון יורו ומבוקש גם בפ.ס.ז'.

 

אנטואן גרייזמן המשחק באגף שמאל או חלוץ מרכזי ומככב השנה באתלטיקו מדריד הוא עוד שם חם בבוואריה. מחירו יכול להגיע ל-35 מיליון יורו, אבל הקולצ'ונרוס לא ירצו למכור אותו. גם קווין דה ברוינה מוולפסבורג על הכוונת (35 עד 50 מיליון יורו).

 

דה ברוינה. שוב באיירן תקנה מקבוצה מתחרה? (Gettyimages)

 

מי שלא מפסיק לחטוף ביקורות בגרמניה הוא מאריו גצה. הקשר עשוי לחזור היום להרכב באיירן אחרי ששיחק רק 11 דקות מול ברצלונה. פפ גווארדיולה ניסה להראות שהוא בוטח בשחקן ונתן לו מחמאות: "מאריו הוא שחקן רגיש ומקצוען אמיתי. הוא מגיע תמיד לאימון ראשון ויוצא אחרון. אין לי שום בעיה איתו ואני בוטח בו". כשנשאל למה לא פתח בהרכב נגד ברצלונה אמר: "החלטה מקצועית. אני רוצה לעלות עם השחקנים הכי טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי