"לא בטוח שדאגלס קוסטה מספיק טוב לבאיירן"

קוסטה חותם בבאיירן. לא ברמה של ריברי ורובן
קוסטה חותם בבאיירן. לא ברמה של ריברי ורובן | צילום: באיירן מינכן, הרשמי

מירצ'ה לוצ'סקו על הברזילאי החדש של הבווארים. ומי תקף את פפ?

(גודל טקסט)

סוכנו של מאריו גצה, וולקר סטרות', התראיין ל'בילד' ויצא נגד הביקורות על השחקן שהוא מייצג. לדבריו הוא לא מקבל גב מהמאמן פפ גווארדיולה: "הוא שיחק שתי עונות ובכל עונה מעל 50 משחקים בכל המסגרות ובבאיירן יש שחקנים ששיחקו פחות. גצה זכה בארבעה תארים. אני חושב שהוא הכריע כמה משחקים ולא רק את גמר המונדיאל".

 

הסוכן מתח ביקורת ברורה על פפ: "ברור שהייתי רוצה שיהיה עוד יותר מעורב, אבל הוא מסוג השחקנים שאם נותנים להם גב הוא מביא תוצרת. הוא הגיע לבאיירן לשחק את המשחקים הגדולים ולזכות בתארים ולכן הוא שאל את עצמו העונה למה לא נותנים לי לשחק". הסוכן השווה את המצב בנבחרת בה יוגי לב נותן גב לגצה ואמר: "לב נותן לו גב במאה אחוז וזה השתלם לו".

 

 

הסוכן גם דיבר על מכירת טוני קרוס לבריאל מדריד ואמר כי במועדון אמרו לו שזו ההעברה הכי טובה שעשו מזה שנים.

 


גצה עם לב. פפ ילמד להשתמש בו? (Gettyimages)

 

בתוך כך, אחרי שבאיירן רכשה את דגלאס קוסטה ב-30 מיליון יורו נזכר מאמן שחטאר דונייצק, מירצ'ה לוצ'סקו, כי מבחינתו קוסטה לא מתאים ברמתו לבאיירן. הצהרתו מציבה סימני שאלה באשר לכדאיות העיסקה.

 

לוצ'סקו שאימן חמש שנים את השחקן והיה זה ששידרג אותו לכוכב אמר לכתב של העיתון במהלך מחנה אימונים של קבוצתו בפולין: "אני חושב שכרגע דאגלס לא מספיק חזק לבאיירן מינכן. פראנק ריברי ואריאן רובן הם שחקנים מלבל אחר. הוא יכול להתקדם ולגדול בקבוצה ועדיין לעשות את זה. יש לו את האיכות, אבל הבונדסליגה היא ליגה ברמה אחרת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי