פפ: "עדיין לא החלטתי היכן אאמן בעונה הבאה"

גווארדיולה. נראה שהוא לא צפוי להמשיך בגרמניה
גווארדיולה. נראה שהוא לא צפוי להמשיך בגרמניה | צילום: Gettyimages

מאמן באיירן לקראת וולפסבורג: "לא אהיה הבעיה של המועדון"

(גודל טקסט)

בעוד הספקולציות לגבי עתידו של פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן בשיאן, אקס ברצלונה התייצב למסיבת עיתונאים לקראת הסופר-קאפ מול מחזיקת הגביע וולפסבורג שייערך מחר (שבת, 21:20, ישיר בספורט2), וסיפק הצהרות מעניינות למדי לגבי עתידו בגרמניה: "עדיין לא החלטתי היכן אהיה בעונה הבאה". אמר.

כידוע, בעת האחרונה הדיווחים לגבי מעבר אפשרי של הקטאלוני למנצ'סטר סיטי תופסים תאוצה, כשרק לפני כשבוע הגיע דיווח מקטאר שטען באופן נחרץ: "גווארדיולה סיכם את תנאיו בסיטיזנס".

בקיץ 2013 פפ גווארדיולה הצטרף לבאיירן מינכן וחתם על חוזה לשלוש עונות במדי אלופת אירופה דאז. הספרדי הגיע עם ציפיות גדולות לאחר שהבווארים זכו לפני הגעתו בטרבל, אלא שבשנתיים שלו במועדון, זכה בשתי אליפויות וגביע אחד אך נכשל באירופה כאשר הודח פעמיים בחצי גמר ליגת האלופות. 

פפ. נכשל במפעל החשוב מכולם (Gettyimages)

בתום העונה הקרובה חוזהו של גווארדיולה יסתיים וכאמור זו צפויה להיות עונתו האחרונה בבונדסליגה: "אני מאמן באיירן מינכן ואני מודה על כך". אמר הספרדי אך מיהר להוסיף: "ברגע שאקבל את ההחלטה אני אודיע להנהלת המועדון, עדיין יש המון זמן. במידה ואחליט להאריך את החוזה שלי, אני חייב להיות בטוח שזה הדבר הכי טוב עבור הקבוצה. אני לא רוצה להפוך לבעיה עבור באיירן מינכן".

גווארדיולה השיב לגבי הביקורות מהתקשורת והאוהדים: "עשיתי את מה שאני יכול, אני עושה את מה שאני יכול ואעשה את מה שאני יכול עבור באיירן מינכן. לא קיבלתי אף הצעה ממועדון אחר".

פלגריני. יכול לנשום לרווחה? (Gettyimages)

לסיום, המאמן בחר להתייחס לתפקודו של פילים לאם, לאחר שהגרמני הוסב תחתיו מעמדת המגן לקישור: "פיליפ אחד השחקנים החשובים ביותר. הוא יכול לשחק במספר עמדות והוא עושה זאת על הצד הטוב ביותר. אני אוהב אותו במרכז המגרש בגלל הצורה בה הוא מייצר מצבים עבור חבריו. אני יכול להגיד שהוא ישחק העונה גם בהגנה וגם בקישור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי