רומיניגה: "גווארדיולה מאוד רוצה את התואר הזה"

פפ מתדרך את שחקניו. האם ישיג עוד תואר?
פפ מתדרך את שחקניו. האם ישיג עוד תואר? | צילום: gettyimages

מנכ"ל באיירן יודע למה מצפה המאמן לקראת הסופרקאפ מול וולפסבורג

(גודל טקסט)

מפגש מסקרן בין וולפסבורג מחזיקת הגביע הגרמני, לבין האלופה באיירן מינכן, ייערך בשבת (21.20, חי בספורט2) באצטדיונה של מחזיקת הגביע המכיל 30000 מקומות.

 

למרות שבאיירן ביקשה לארח באליאנץ ארנה במינכן המכיל 77000 מקומות, בחרה מנהלת הליגה לערוך את המשחק בביתה של מחזיקת הגביע כפי שהוחלט בשנים הקודמות. מיותר לציין כי כל הכרטיסים נחטפו שעות בודדות לאחר שהחלה המכירה.

 

 

"המאמן שלנו רוצה מאד לזכות בתואר הזה", אמר קארל היינץ רומינגה, האיש החזק של באיירן. תוסיפו לכך את התיאבון הבלתי נילאה של המועדון הבווארי לזלילת תארים.

 

מנגד, המארחים מוולפסבורג, יחד עם מועדוני הצמרת מינשנגלדבך ולברקוזן, מבקשים לאיים על באיירן במאבק לאליפות. הזאבים צירפו לקראת העונה החדשה את מקס קרוזה, שחקן התקפה בולט שהגיע ממינשנגלדבך ומצפים שגם שורלה יציג כבר את הפוטנציאל הטמון בו.

 

לדעת רבים מהפרשנים בגרמניה, גם העונה הבווארים הם  המועמדים לזכייה בתואר במיוחד עם צירופו של דאגלאס קוסטה הברזילאי שהציג יכולת מעודדת במשחקי ההכנה עד כה.

 

קוסטה, עם טכניקה גבוהה במיוחד, יכולת הכדרור וכח הפריצה, יוכל לתת פייט לרובן וריברי במאבק על המקום באגף.

 

חיזוק משמעותי נוסף הוא ארתורו וידאל הצ'יליאני שהגיע מיובנטוס. הוא מסוגל לשחק בכל תפקידי מרכז השדה ומצטיין במשחק אגרסיבי, לעיתים יתר על המידה. הוא גם בעל יכולת הבקעה מצוינת.

 

הגעתו של וידאל, תחייב את המאמן פפ גווארדיולה לשבור את הראש מה לעשות עם צ'אבי והיכן לתפקד את פיליפ לאם.

 

באיירן תחסר במשחק את ריברי ומרטינז שכזכור נפצע במשחק הסופארקאפ בעונה האחרונה. וולפסבורג מנגד, עם דה ברוינה והמאמן הקינג שזכו השבוע בתארי שחקן העונה ומאמן העונה, יחסרו את גוסטבו ופרסיץ' הפצועים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי