צפו: באיירן מינכן הפסידה בהרכב חסר 2:0 ללברקוזן

באיירן אחרי הפסד נוסף. סגל חסר במיוחד
באיירן אחרי הפסד נוסף. סגל חסר במיוחד | צילום: Gettyimages

עוד בבונדסליגה: האנובר הבקיעה במספרת ב-2:2 מול וולפסבורג

(גודל טקסט)

באיירן מינכן עלתה בהרכב חסר מאוד הערב למחזור ה-31 בבונדסליגה, זאת לנוכח מספר פציעות וכמובן רצון מצד גווארדיולה להעניק מנוחה לשחקניו לקראת המפגש מול ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות ביום שלישי – הרי שהבווארים כבר הבטיחו את הזכייה באליפות הליגה – ונכנעו 2:0 במשחק חוץ מול לברקוזן. האקאן צ'לאהנוגלו (55) ויוליאן ברנדט (81) העניקו למארחת ניצחון והעלה אותה, לפחות זמנית, למקום השלישי בטבלה.

 

רגע מרגש, למרות ההפסד, היה כשהבלם/קשר חאבי מרטינס הספרדי חזר לשחק לאחר עונה שלמה בה היה פצוע. זוהי הופעתו הראשונה העונה. מי שפספסו את המשחק הם פרנק ריברי, מהדי בנאטיה, צ'אבי אלונסו, תומאס מולר, אריאן רובן, הולגר באדשטובר ורוברט לבנדובסקי – אלה לפחות המרכזיים שבהם.

 

 

בורוסיה דורטמונד הצליחה לעלות על חשבונה של באיירן מינכן לגמר הגביע הגרמני באמצע השבוע האחרון, והערב היא חזרה לבונדסליגה ושוב כשלה בניסיון לנצח. היא התארחה אצל הופנהיים, שערב המחזור דורגה מקום אחד מעליה בזכות נקודה הפרש, וסיימה מולה ב-1:1 בלבד.

 

דורטמונד מיואשת אחרי מעידה נוספת (Gettyimages)

 

וולנד העלה את הופנהיים ליתרון בדקה ה-33 והבלם מאטס הומלס איזן לזכות הצהובים-שחורים כעבור שתי דקות בלבד, בדקה ה-35, אבל כאן הסתיימו השערים באותו משחק.

 

את חלוקת הנקודות בין השתיים ניצלה ורדר ברמן, שניצחה 0:1 את איינטרכט פרנקפורט משער של סלקה בדקה ה-66 ובזכות הניצחון עקפה את הופנהיים ואת דורטמונד והתמקמה במקום השביעי כשלזכותה 42 נקודות – רחוקה נקודה אחת בלבד מאאוגסבורג השישית שבמקום המוביל לליגה האירופית, לאחר שזו סיימה ב-0:0 ביתי מול קלן.
 

המדורגת האחרונה, שטוטגרט, הסתבכה קשות לאחר שהפסידה 3:2 לשאלקה במשחק חוץ. קלאס יאן הונטלאר העלה את שאלקה ל-0:1 בדקה התשיעית, הרניק (22) וקוסטיץ' (51) העלו את האורחת ליתרון 1:2 בגלזנקירשן אלא שהונטלאר (78) ושער עצמי של קליין (89) הפכו את הקערה על פיה והעניקו לדי מתאו ושחקניו ניצחון דרמטי ובכך שמרה המארחת על המקום החמישי בטבלה.

 

הונטלאר וחבריו חוגגים את הניצחון (Gettyimages)

 

וולפסבורג, סגנית המוליכה, איבדה שתי נקודות במשחק ביתי מול האנובר (2:2). הזאבים ירדו להפסקה ביתרון 0:2 משערים של באס דוסט (24) ופרישיץ' (45) אך בריאנד (47) וסאנה (58) קבעו חלוקת נקודות. האנובר נותרה במקום ה-16. צפו בשער המספרת המדהים שהובקע במשחק.

 

פאדרבורן הצליחה לנצח 1:2 בפרייבורג וטיפסה מעל הקו האדום – עד למקום ה-14. רופ כבש צמד בדקות ה-70 וה-80 ומחק יתרון של פרייבורג משער של פטרסן בדקה ה-40. פרייבורג הידרדרה למקום ה-15  והיא מעל האנובר בזכות הפרש שערים בלבד.

 

דוסט מצא את הרשת, אבל הזאבים שמטו יתרון כפול (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי