סוף הדרך: שאלקה פיטרה את די מתיאו

די מתיאו. עונה מאכזבת
די מתיאו. עונה מאכזבת | צילום: Gettyimages

האיטלקי שילם מחיר על חוסר ההצלחה. גונסאלו קסטרו חתם בדורטמונד

(גודל טקסט)

שאלקה פיטרה את מאמנה האיטלקי, רוברטו די מתיאו, אחרי עונה מאכזבת בה הקבוצה לא הצליחה להשיג את הכרטיס לאלופות וסיימה רק במקום השישי.

 

שאלקה הפסידה 2:0 להמבורג שהצליחה להבטיח לעצמה את המבחנים. מיקומה השישי יגרום לכך שהיא תשחק כנראה במוקדמות הליגה האירופית. הורסט הלדט המנג'ר המקצועי של שאלקה אמר אתמול שאחרי העונה המאכזבת כל השחקנים והצוות המקצועי ייבדקו מבחינת התרומה שלהם ויהיו מסקנות. לדי מתיאו היה חוזה עד 2017.

 

 

גם מאמן שטוטגרט, הוב סטיבנס, שניצל מירידה אתמול עם הקבוצה אחרי ניצחון על פאדרבורן 1:2, הודיע שהוא יסיים את תפקידו במועדון. המנג'ר המקצועי של שטוטגרט, רוסין דאט, אמר: "סטיבנס עשה עבודה נפלאה עבורנו. הוא אימן אותנו בשתי קדנציות ולעבוד איתו זה היה נפלא. אנחנו חייבים לו המון". 

 

 

מה שהיה בגדר שמועות אושר היום על ידי בורוסיה דורטמונד שרכשה את קשר לברקוזן גונסלו קסטרו בן ה-27 תמורת 11 מיליון יורו והחתימה אותו עד 2019. היא הפעילה את סעיף השחרור שלו מהקבוצה. זה השחקן הראשון שחותם בעידן תומאס טוכל המאמן החדש של דורטמונד לאחר פרדתו של יורגן קלופ

 

המנג'ר המקצועי של דורטמונד, מיכאל צורק, אמר: "קסטרו קשר טכני ובעל ניסיון שיכול לשחק בכמה עמדות". קסטרו אמר: "אני רוצה להשיג משהו חדש בקריירה שלי. היו לי שנים פנטסטיות בלברקוזן והיא תישאר לעד בליבי".

 

גם בלם לברקוזן, סטפן ריינהארץ, עבר לאיינטרכט פראנקפורט.

 

קסטרו. רכש ראשון לאחר עידן קלופ (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי