הרשימה של פפ: די מאריה, גריזמן ופוגבה על הכוונת

פפ גווארדיולה. מתכנן את העונה הבאה
פפ גווארדיולה. מתכנן את העונה הבאה | צילום: Gettyimages

מאמן באיירן מינכן מחפש חיזוק משמעותי. גם דה ברוינה והזאר בתמונה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן מתכוננת לקיץ סוער בכל הקשור לרכש. פפ גווארדיולה החליט לרכוש שני כוכבי על לקבוצה לאחר שבשנתיים האחרונות דחתה באיירן אפשרות לרכוש את לואיס סוארס וניימאר. כעת ברור לבווארים שפרנק ריברי ואריאן רובן לא יוכלו להמשיך עוד זמן רב והם מחפשים שני שחקני חיזוק ברמה הכי גבוהה שיש.

 

ה'בילד' פרסם היום את רשימת השחקנים שנמצאים על הכוונת של פפ. הרשימה כוללת בין היתר את אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד), קווין דה ברוינה (וולפסבורג), אנחל די מאריה (מנצ'סטר יונייטד), ראחים סטרלינג (ליברפול), אדן הזאר (צ'לסי), פול פוגבה (יובנטוס) ופיליפ אנדרסון (לאציו), שמבוקשים גם בקבוצות גדולות באירופה.

 

בבאיירן רוצים לחזק גם את ההגנה ואחד המועמדים הוא מתיאו דרמיאן מטורינו שמבוקש גם בריאל מדריד, ברצלונה ואינטר ועלותו עומדת על 17 מיליון יורו.

 

בתוך כך, פורסם שקווין-פרינס בואטנג משאלקה עשוי לחתום לארבע שנים בגלאטסראיי הטורקית. הקבוצה הגרמנית מעוניינת בחלוצה לשעבר, קווין קוראני, שעזב ב-2010 לדינאמו מוסקבה. החלוץ בן ה- 33 שיחק בשאלקה בין השנים 2005-2010, בשורותיה כבש 87 שערים ובישל 41 ב-209 משחקים. עוד בגרמניה, נבן סובוטיץ' מדורטמונד האריך את חוזהו עד 2018 לאחר שנרכש ממיינץ ב-2008 תמורת 4.5 מיליון יורו.

 

מבוקש. אנחל די מאריה (Gettyimages)

 

גם באיטליה נושא הרכש מקבל תאוצה. אינטר מעוניינת ב פייר-אמריק אבומיאנג מדורטמונד, שעלותו מוערכת בכ-19 מיליון יורו, וברוברטו פירמינו מהופניים שכבש העונה בשורותיה שבעה שערים ובישל 10 ב-33 משחקים ותג המחיר שלו עשוי לעמוד על 40 מיליון יורו.

 

עוד באירופה, אתלטיקו מדריד מעוניינת לצרף לשורותיה את ונדל, מגנה השמאלי של לברקוזן בן ה-21. מחירו של הברזילאי, שהגיע בקיץ האחרון מגרמיו, עומד על 6.5 מיליון יורו ויש לו חוזה עד 2019.

 

ומה קורה בבירת הכדורגל? סוכנו של מאריו באלוטלי הודיע שהוא יישאר בליברפול גם בעונה הבאה ויתחרה על מקומו בהרכב. עד כה אף קבוצה לא התעניינה ברכישתו של האיטלקי. כמו כן, טוטנהאם מעוניינת לרכוש את  דני הינגס מברנלי והציעה עבורו 12 מיליון ליש"ט.

 

לא מעורר עניין בקרב הקבוצות באירופה. מריו באלוטלי (Gettyimages)

ק.פ.ר., שסיימה את העונה במקום האחרון וירדה לליגת המשנה, החליטה על שחרור על כוכביה הוותיקים שממוצא גילם עומד על 34. מדובר בריו פרדיננד, ג'ואי בארטון, בובי זאמורה, ריצ'רד דאן ושון רייט-פיליפס. השחקנים המושאלים, ניקו קראנצ'ר, מאוריסיו איסלה ואדוארס וארגס, חזרו לקבוצותיהם.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי