"אמרתי לשווייני שיעשה מה שהוא חושב"

שוויינשטייגר. פותח דף חדש
שוויינשטייגר. פותח דף חדש | צילום: Gettyimages

גווארדיולה נפרד מהקשר. בקנבאואר: "הייתי מבין יותר אילו עבר ל-MLS"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד, שתציג כנראה כבר היום (שני) את הרכש החדש שלה בסטיאן שוויינשטייגר, סגרה לפי הדיווחים גם את העברתו של מורגן שניידרליין מסאותהמפטון. לפי ה-BBC, הוא ערך בדיקות רפואיות אתמול בלילה ביונייטד כדי להשלים את העברתו תמורת 24 מיליון ליש"ט. בכך רושמים האדומים שלוש החתמות ב-52 מיליון ליש"ט בתוך ימים בודדים: שוויינשטייגר עלה 15 מיליון ליש"ט ומגן טורינו מתאו דרמיאן 13 מיליון ליש"ט.

 

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה, התייחס אתמול אחרי ההפסד של באיירן בפנדלים לבורוסיה מנשנגלדבאך 5:4 ב"גביע טלקום" לעזיבת הקשר: "אמרתי לו שיעשה מה שהוא חושב. לא הצבתי בפניו שום מכשולים. זה היה כבוד עצום להיות המאמן שלו. אמרתי לו שהוא יחליט מה עושה אותו מאושר ושיהיה לו טוב".

 

 

ה'בילד' ליווה אתמול את הטיסה של שוויני למנצ'סטר במטוס פרטי מסוג פאלקון ששוויו 35 מיליון יורו. העיתון פרסם תמונות של המטוס בו ציפתה לשווינשטייגר ובת זוגו הטניסאית אנה איבנוביץ' ארוחת מלכים. במטוס היו שלושה חברים ויועצו הפרטי רוברט שניידר. הטיסה נדחתה בכמה שעות ולכן הקייטרינג שכלל דג סלמון הוחלף. 

 

פרנץ ברנבאואר עקץ אותו בדבריו ל'בילד': "צריך אומץ לב גדול כדי לעשות כזה שינוי בכזה גיל. באנגליה הוא יזדקק להתאמץ עוד יותר מאשר בבאיירן מינכן, בגלל שזה היה המועדון בו גדל והוא ידע שהוא מנהיג בקבוצה. אם היה עובר לשחק ב-MLS, הייתי מבין זאת יותר. הוא יצטרך לבדוק שהוא בריא לחלוטין ולטעון את הבטריות שלו מחדש".

 

לעומת הקייזר החמוץ, לוקאס פודולסקי ששיחק עם שוויני בבאיירן ושיחק בעבר בארסנל, אמר: "אני בטוח שהוא יהנה לשחק בפרמיירליג, זו חוויה אדירה ואני משוכנע שהוא יצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי