בואטנג: "אסור שזה יקרה לנו. ספגנו שער מטומטם"

גווארדיולה על הקווים. פעם שלישית ברציפות שזה קורה לו
גווארדיולה על הקווים. פעם שלישית ברציפות שזה קורה לו | צילום: Gettyimages

גווארדיולה הפסיד בסופר-קאפ בפעם ה-3. וולפסבורג: "דה ברויינה יישאר"

(גודל טקסט)

העונה בקושי התחילה בגרמניה ובאיירן מינכן כבר איבדה תואר ראשון. הבווארים נכנעו אמש (שבת) לוולפסבורג בפנדלים 5:4 אחרי 1:1 בסיום הסופר-קאפ, וזוהי הפעם השלישית ברציפות שפפ גווארדיולה מאבד את התואר מאז מונה למאמן באיירן מינכן. כעת נותר רק לתהות האם מדובר ברמז לכך שגם העונה הוא לא יזכה בתואר האלופות?

 

המאמן הקאטלוני אמר בסיום: "תואר זה תואר והאליפות והצ'מפיונסליג חשובים, אבל חבל שהפסדנו". 

 

 

לפני המשחק כולם דיברו על הבכורה של ארתורו וידאל ועל קווין דה ברוינה, אבל מי שגנב את ההצגה היה ניקלאס בנדטנר, חלוץ ארסנל לשעבר שכבש 19 דקות אחרי שעלה כמחליף והשווה ל-1:1 בדקה ה-89. הדני היה הגיבור גם בפנדלים, אחרי שצ'אבי אלונסו בעט לקורה והוא התכבד להכריע את ההתמודדות.

 

בנדטנר חוגג עם האוהדים בסיום (Gettyimages)

 

ג'רום בואטנג אמר בסיום: "דבר כזה אסור שיקרה לנו. אנחנו צריכים להכריע משחקים. ה-0:1 שלנו לא הספיק. לא יכול להיות שנספוג שער כזה מטומטם לפני הסיום". אריאן רובן אמר: " אני מאוכזב וכועס על ההפסד הזה". מאמן וולפסבורג, דיטר האקינג, היה מאושר: "זכינו בתואר על חשבון באיירן וזה היה במשחק מצוין, ברמה הכי גבוהה". 

 

ההתחלה דווקא היתה חיובית עבור באיירן, כאשר מי שבלט במשחק היה הרכש הברזילאי דגלאס קוסטה שהוכיח כי רכישתו היתה נכונה כשהטריד את וולפסבורג ללא הרף באגף ימין ועלה לשחק במקום פראנק ריברי הפצוע שייעדר לפחות עד הסתיו.

 

אריאן רובן שכבש, שיחק לראשונה מול וולפסבורג מזה שנה בגלל פציעות. היו גם שינויים במערך של באיירן כאשר פיליפ לאם חזר לתפקיד המגן במקום לשחק בקישור כמו בשנה שעברה. ארתורו וידאל שהגיע רק ביום רביעי לקבוצה, שותף החל מהדקה ה-74 וספג צהוב מהיר אחרי תיקול. 

 

רובן מכניע את הזאבים. שער שלא הספיק (Gettyimages)

 

וולפסבורג פתחה עם קווין דה ברוינה למרות כאבי גב מהם הוא סובל והרכש מקס קרוזה שעלה 12 מיליון יורו התחיל על הספסל. דה ברוינה בישל את השער של בנדטנר. 

 

העיתון 'בילד' כתב הבוקר שדה ברוינה עשוי לעזוב למנצ'סטר סיטי, למרות שלל ההכחשות על קיום עסקה כזו. מנצ'סטר סיטי מציעה עבורו 80 מיליון יורו לוולפסבורג ועוד 20 מיליון יורו משכורת לחמש השנים הבאות, שיהפכו אותו כולל בונוסים לשחקן של 200 מיליון יורו. יש לו חוזה עד 2019 ללא סעיף שחרור. המנג'ר המקצועי קלאוגס אלופס והמאמן דיטר האקינג רוצים להשאירו ומוכנים להעלות את שכרו מ-5 מיליון יורו, אבל בסיטי מוכנים לשלם לו כאמור פי ארבע. 

 

בזאבים אמרו שהם לא צריכים למכור את דה ברוינה, כי הם לא זקוקים לכסף. אלופס צוטט: "חבל על הדיבורים. אם תגיע הצעה נדון בה. זה לא אומר שאוטומטית אנחנו צריכים גם להיענות לה". אלופס אמר שמבחינתו ב-99.9 אחוז דה ברוינה נשאר בוולפסבורג. 

 

דה ברויינה והתואר הנכסף (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי