דיקמאייר: "חשבתי שאני מהיר, אבל קוסטה טיל"

קוסטה. כוכב נולד
קוסטה. כוכב נולד | צילום: Gettyimages

גם מולר מתלהב מהרכש: "איזה בישול גדול, שיחקנו שוב כמו סופר קבוצה"

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה יכול להיות מרוצה, לאחר פתיחה חלומית לבאיירן מינכן בליגה וניצחון על המבורג 0:5. אולי עכשיו הוא יזכה לקצת שקט מהעיתונאים.

 

הברזילאי דאגלס קוסטה שהגיע משחטאר דונייצק גנב את ההצגה עם שער מצוין ובישול לתומאס מולר וקיבל ציון 1 הגבוה ביותר ב'בילד'. מולר אמר בסיום: "איזה בישול גדול לקוסטה. אמרתי לו תודה רבה. מה שחשוב שאנחנו שוב רעבים. שיחקנו היום שוב כמו סופר קבוצה".

 

 

ההתלהבות מהמהירות של קוסטה היתה גם אצל היריבה. דניס דיקמאייר מהמבורג אמר: "אני מחשיב את עצמי שחקן מהיר, אבל קוסטה הוא כמו טיל".

 

 

בהמבורג קיבלו בשוויון נפש את התוצאה, כי בחמשת המשחקים האחרונים שלהם באליאנץ ארינה ספגו 31 שערים וכבשו רק 3. תוצאות כמו 6:0 או 8:0 או 9:2 מראים שהתבוסה הזאת לא כל כך נוראה.

 

פפ גווארדיולה אמר: "במחצית הראשונה היה קצת קשה, כי המבורג שיחקה עם שישה מגנים בקצה הרחבה. במחצית השנייה השתפרנו. אני מרוצה מהבכורה של קוסטה וארתורו וידאל. הם מביאים המון איכות וניסיון. יש לנו סגל מצוין. אני אמשיך לעשות רוטציה. למשחק הראשון שלנו אני מאוד מרוצה".

 

גווארדיולה. יקבל קצת שקט (gettyimages)

 

רוברט לבנדובסקי אמר: "אנחנו מרוצים כמובן מהתוצאה. המבורג שיחקה מאוד הגנתי במחצית הראשונה, אבל אחרי 0:2 הבנו שאפaר לסיים את המשחק עם יותר שערים. למרות ההצלחה שלנו בשנים קודמות אנחנו רעבים לעוד הצלחות".

 

ברונו לאבדיה: "היינו צריכים להגן טוב יותר. מחצית ראשונה שיחקנו טקטית נכון והשער הראשון שספגנו היה מתסכל. אנחנו צריכים ללמוד לקח מהעונה שעברה ואסור להגיע לאותו מצב שניצלנו ברגע האחרון מירידה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי