רומינגה: "מה שפפ עשה העונה זה יוצא דופן"

רומינגה. תודה רבה פפ אהובנו
רומינגה. תודה רבה פפ אהובנו | צילום: Gettyimages

משה מאירי עושה סדר לגבי מעמדו המאמן הספרדי בבאיירן מינכן

(גודל טקסט)

לאחר הזכייה באליפות הבונדסליגה  ה-25 ולאחר החגיגות באלינץ ארנה, מול  75 אלף אוהדים, התכנסו שחקני באיירן מנהלים ספונסרים ואורחים ביניהם נשיא הכבוד בקנבאואר ד"ר ראובל נשיא מינהלת הליגה וגם נשיא דורטמונד, קפטן הנבחרת בעבר ושחקן מינכן בעבר, מיכאל באלאק.

 

למרות זאת, את תשומת הלב המרבית משך ד"ר וולפארת מולר מי שהיה במשך 38 שנים הרופא הצמוד של הבאוורים ומזה שנים רבות גם רופא הנבחרת ד"ר וולפארת. מולר שעזב את המועדון לאחר ההפסד בפורטו לאור היחסים המתוחים עם גאוורדיולה ובעקבות דברי ביקורת חריפים שהטיח בו המנכ"ל וכוכב העבר רומינגה מיד לאחר המשחק בפורטו כיבד את ההזמנה והגיע לקחת חלק במסיבה השחקנים חגגו כאמור יחד עם האורחים והמנהלים כשהבירה ממשיכה להישפך.

 

 

את הנאום המרכזי והמעניין נשא האיש החזק כיום במועדון קרל היינץ רומינגה, כוכב עבר בבאיירן ונבחרת גרמניה, שיחד עם אולי הנס הוביל את המועדון הבאוורי לצמרת העולמית עם חוסן כלכלי נדיר. את עיקר דבריו הקדיש " קאלה" למאמן גאורדיולה כאשר הוא קורא לקטלוני לעלות לבמה להתייצב לידו  ובעת שהגרמני מחבק את כתפי המאמן מרעיף עליו דברי שבח.

 

רומינגה. הרעיף שבחים (gettyimages)

 

רומינגה שמבין דבר מה בנושאי ניהול ואימון כדורגל התייחס בעיקר לכך שהעונה האחרונה נפתחה מיד לאחר משחקי המונדיאל בו זכתה הנבחרת הגרמנית, שבשורותיה שבעה שחקני באיירן בנוסף לשבעה שחקנים נוספים בשורות נבחרות אחרות שלקחו חלק במונדיאל. כלומר 14 שחקני באיירן פתחו את העונה כמעט ללא מנוחה נדרשת.

 

"באופן נורמלי" אומר רומינגה, "אתה מגיע לאחר משימה כה ארוכה ומתישה מת אתה לא יכול לרוץ מטר ואין באפשרותך לאתגר את עצמך". רומינגה, שמכיר זאת מנסיונו כשחקן, הוסיף ואמר הבוס כאשר הוא מעלה על נס את עבודת המאמן מקטלוניה.

 

"מה שהמאמן שלנו עשה העונה עם הקבוצה זה יוצא דופן: VILE DANK PEP, תודה רבה פפ אהובנו". לסיום דבריו פנה "קאלה" אל המאמן ואמר אנחנו מצפים כי תסכים להאריך את החוזה מעבר לעונה הבאה.

 

גאורדיולה. "אני מקווה שיסכים להאריך חוזה" (gettyimages)

 

דבריו של הבוס הבאוורי הינם המשך לדברים שהנ"ל חוזר ואומר באירועים שונים בשבועיים האחרונים: "אני מייחל לכך שגאורדיולה יחתום לעוד שנתיים מעבר לחוזה שמסתיים בסוף העונה הבאה". כבר לאחר ההפסד בברצלונה אמר רומינגה "אנו ברי מזל שמאמן כזה נמצא במועדון שלנו".

 

בנוסף לרומינגה הרי שבשבועיים האחרונים כותב העיתונאי הוותיק הינקו ריימונד בטור הקבוע שלו ב"בילד", "באיירן שלי", כי תרומתו של גאורדיולה היא מעבר לעבודתו בבאיירן מינכן. העיתונאי הוותיק מדגיש כי הרעיונות ,הפילוסופיה והחדשנות היוו תרומה משמעותית לרמת הבונדסליגה ורבים המאמנים שבוחרים ללכת בדרכו .

 

פרנץ בקנבאואר נשיא הכבוד של המועדון (תפקיד ייצוגי בלבד כאשר לנ"ל אין כל אמירה בהחלטות אופרטיביות) אשר לא מהסס בתפקידו כפרשן לבקר את המועדון גם הוא אומר בראיון כי על קברניטי המועדון לנסות ולהחתים את המאמן מעבר לשנתיים נוספות.

 

כל הנאמר לעיל מופנה לתשומת ליבם של מס פרשנים וכתבים בארצנו כאשר אחד קובע נחרצות "לפפ אין מושג", שני קובע "פפ אפס ביחסי אנוש" שלישי מסתמך על מקורבים "פפ מסוכסך עם המנהלים והסיכוי שימשיך קלוש". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי