"לא חגגנו כדי להגיע מוכנים יותר לדורטמונד"

|

רומינגה מבהיר מדוע שחקני באיירן לא ציינו אמש את הזכייה באליפות

(גודל טקסט)

באיירן מינכן זכתה למעשה אתמול באליפות הבונדסליגה אחרי ניצחון דחוק על הרטה ברלין 0:1, אבל לא חגגה בסיום. מעשית היא אלופה, תיאורטית עדיין יהיה סיכוי של אלפית האחוז לוולפסבורג אם תנצח היום את בורוסיה מנשנגלדבאך בחוץ.

 

במקרה כזה תקדים באיירן מינכן את וולפסבורג ב-12 נקודות ארבעה מחזורים לסיום. גם אם באיירן תפסיד את כל משחקיה עד לסיום והזאבים ינצחו עדיין הבאוורים מקדימים כעת את וולפסבורג בהפרש שערים (32 ) שהוא ממש בלתי ניתן למחיקה.

 

 

יחד עם זאת אף אחד לא חגג בבאיירן ופפ גווארדיולה הודיע לא יחזה היום במשחק של וולפסבורג אלא במשחקי בורוסיה דורטמונד כדי להתכונן למשחק חצי גמר הגביע ביום שלישי (חי בספורט2 החל מ-21:25).

 

גווארדיולה אמר על האליפות ה-25 בה זכתה באיירן: "ברכותי לכולם. אני מאושר שזכינו שוב באליפות מהירה כזאת. ידענו שהולך להיות קשה נגד הרטה בגלל ששיחקנו כל כך הרבה משחקים באחרונה. אחרי הניצחון בליגת האלופות (1:6 נגד פורטו) שיחקנו היום עם הרבה צעירים. תמיד אמרתי שהאליפות של הליגה היא החשובה ביותר, כי אנחנו משחקים כל שבוע נגד קבוצות גדולות וזה מאבק מאוד פיזי. כל אחת מהן רוצה לנצח אותנו בכל שבוע".

 

 

המאמן הקאטלוני התלהב מהשחקן הצעיר שבישל לשווייני: "אני מרוצה מהבישול של מיצ'ל ווייסר (בן ה-21) שהיה גאוני לחלוטין. אני חושב שהוא שיחק יוצא מהכלל ואנחנו זקוקים לשחקן כזה. עכשיו אנחנו זקוקים לעוד שחקנים שיחזרו מהפציעות שלהם ולהתרכז בשאר המפעלים".

 

היו"ר, קרל היינץ רומניגה, אמר ל'בילד אם זונטג': "אנחנו נחגוג את האליפות בקרוב. לא רצינו לחגוג בשבת בערב כדי להיות מוכנים למשחק נגד דורטמונד שעומד להיות התמודדות מאוד מתוחה". תומאס מולר הגיב: "חבל שלא יכולנו לחגוג עדיין. האליפות מעסיקה אותנו כל השנה".

 

שוער באיירן מינכן, מנואל נוייר, התייחס למשחק החלש יחסית נגד הרטה ברלין: "אנחנו רק בני אדם ועייפים, אבל בטוח שנגד דורטמונד וברצלונה נתפוצץ שוב. היינו זקוקים לרגע הגאונות של וייסר, כי הרטה לחצה אותנו עמוק למעלה. אני מקווה שאת המצבים לכיבוש שמרנו למשחק נגד דורטמונד".

 

מולר. "חבל שלא יכולנו לחגוג" (gettyimages)

 

בבאיירן יכולים להיות מועדדים מעט שבסטיאן שוויינשטייגר חזר אחרי 21 יום וגם כבש וחאבי מרטינס שלא שיחק כלל השנה ישב על הספסל לראשונה אחרי 255 יום. אריאן רובן צפוי לחזור אף הוא ביום שלישי.

 

השליטה של באיירן בבונדסליגה מדהימה. ב-20 השנה האחרונות בים השנים 1996 עד 215 הם היו 17 פעמים מקום ראשון או שני. בין השאר זכו פעמיים שלוש פעמים רצופות באליפות ופעם אחת ארבע פעמים רצופות.

 

בסטיאן שווינשטייגר צייץ: "אנחנו שמחים על הניצחון נגד הרטה ועכשיו רוצים לנצח את בורוסיה דורטמונד ולהגיע לגמר הגביע הגרמני בברלין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי