התעוררה בתוספת הזמן: 1:3 לברמן על הופנהיים

חגיגה ירוקה על חשבון הופנהיים
חגיגה ירוקה על חשבון הופנהיים | צילום: Gettyimages

האורחת ניצחה משני שערים בדקה ה-90. שאלקה גברה 1:2 על מיינץ

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הגרמנית הגיע הערב (ראשון) לסיומו וסיפק שני משחקים דרמטיים.

במשחק המוקדם הייתה זו ורדר ברמן שניצחה 1:3 את הופנהיים בחוץ משני שערים דרמטיים בדקה ה-90, ובמשחק האחרון של המחזור הייתה זו הקבוצה מגלזנקירשן שהתאוששה מול מיינץ.

שאלקה – מיינץ 1:2

שאלקה השיגה ניצחון מרשים במחזור הראשון מול ברמן, ומאז סיימה ב-1:1 מול העולה החדשה דרמשטאדט ולאחר מכן ספגה שלישייה בוולפסבורג. היום היא חזרה למסלול הניצחונות בזכות 1:2 על מיינץ.

מאטיפ כבש בדקה ה-37 את השער הראשון במשחק והעלה את המארחת ליתרון, אבל כבר בדקה הרביעית הייתה צריכה שאלקה להוליך – אלא שהחלוץ קלאס יאן הונטלאר החמיץ פנדל. "העונש" הגיע בדקה ה-42, כאשר מאלי כבש והוריד את הצדדים לשוויון במחצית.

הונטלאר מחמיץ מהנקודה הלבנה (Gettyimages)

בדקה ה-61 נכבש שער הניצחון, והיה זה קלאס יאן הונטלאר שהיה נראה כמי שחוגג החזרת חוב – הוא השכיח את הפנדל המוחמץ ונתן לקבוצתו 3 נקודות יקרות וכעת לזכותה 7 נקודות בארבעה מחזורים, שמספיקות למקום החמישי. מיינץ מדורגת כעת עשירית עם 6 נקודות במאזנה.

הופנהיים – ורדר ברמן 3:1

כבר היה נראה שהמשחק יסתיים ללא הכרעה, אבל האורחת העבירה הילוך ובתוספת הזמן הכריעה את ההתמודדות כהוגן. 

זלאטקו יונוזוביץ' כבש את השער היחיד במחצית הראשונה ממש על סף הירידה להפסקה, בדקה ה-45, וארבע דקות בלבד בתוך המחצית השנייה היה זה אדוארדו ורגאס, שחקנה של הופנהיים שאיזן ל-1:1.

כאמור לעיל, ברמן ניצחה את המשחק בדקה ה-90 – ולא הסתפקה בשער אחד אלא כבשה שניים – אנתוני יוג'ה כבש ראשון וזלאטקן יונוזוביץ' כבש מיד אחריו וקבע את תוצאת המשחק, 1:3 לברמן.

חגיגה ירוקה של ברמן בהופנהיים (Gettyimages)

האורחת מברמן טיפסה למקום השישי, מפגרת אחר שאלקה החמישית בהפרש שערים בלבד, ואילו הופנהיים מדורגת במקום ה-15 כשבמאזנה נקודה אחת בלבד. היא מעל הקו האדום הרי שמנשנגלדבאך ושטוטגרט עדיין ללא נקודות ואילו הפרש השערים של האנובר המדורגת 16 עם הפרש שערים נחות משל הופנהיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי