"לא האמנתי שאכבוש חמישייה"

לבנדובסקי חותם למעריצים. שלושה שיאי בונדסליגה במשחק אחד
לבנדובסקי חותם למעריצים. שלושה שיאי בונדסליגה במשחק אחד | צילום: Gettyimages

לבנדובסקי מתקשה לעכל. גווארדיולה: "לא חוויתי דבר כזה מעולם"

(גודל טקסט)

"אני מאוד מרוצה. זה היה מטורף. בסך הכל רציתי לבעוט, לא האמנתי שייכנסו חמישה שערים", כך אמר אמש רוברט לבנדובסקי בסיום המשחק מול וולפסוברג (1:5). "נכנסתי למשחק במחצית כדי לעזור לקבוצה (באיירן היתה בפיגור 1:0) וזה הכי חשוב עבורי. אני רוצה להודות לכולם על השבחים שהרעיפו לי מכל רחבי העולם". פיליפ לאם הקפטן פירגן: "לבנדובסקי היה צריך לכבוש שבעה שערים". 

פפ גווארדיולה, מאמן באיירן: "אין לי הסבר להצגה של לבנדובסקי. לא חוויתי דבר כזה מעולם לא כשחקן ולא כמאמן. אני מאושר עבורו. שיחקנו רע 45 דקות ראשונות ואז ב-9 דקות כבשנו חמישה שערים. אין לי הסבר".

מאמן וולפסבורג, דיטר האקינג: "לא יודע מה לומר. חלוץ ברמה עולמית בועט חמש פעמים לשער וכובש חמישה שערים. לקבוצה עם שחקני איכות כמו שלנו אסור שזה יקרה".

לבנדובסקי. אפילו השופטים התרשמו (Gettyimages)

ה"בילד" כינה את ההצגה: "הטירוף של לבנדובסקי", וכתב: "וואן מאן שואו כזה עוד לא נראה בתולדות הבונדסליגה". במהלך המשחק נראה פפ אוחז את ראשו בידיו, מנענע את ראשו בחוסר אמון מוחלט ומראה חמש אצבעות לעבר הספסל של באיירן שהיה המום אף הוא.

סוכנו של השחקן, צזארי קוחרסקי, אמר בראיון בפולין, כי הוא שולל שבעתיד השחקן יעבור למנצ'סטר יונייטד בגלל שלטענתו יורד שם הרבה גשם, אבל לא שלל אפשרות שהחלוץ ישחק בעתיד בריאל מדריד או ברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי