דה ברוינה נבחר לכדורגלן העונה בגרמניה

דה ברוינה. שחקן העונה בגרמניה
דה ברוינה. שחקן העונה בגרמניה | צילום: Gettyimages

קשר וולפסבורג הקדים במשאל של קיקר את אריאן רובן ובלארבי קארים

(גודל טקסט)

קווין דה ברוינה מוולפסבורג זכה בתואר "כדורגלן השנה של גרמניה" במשאל שערך השבועון היוקרתי 'קיקר'. הוא קיבל 52.5% מהקולות והקדים את אריאן רובן עם 23.5% ובלארבי קארים מלברקוזן עם 6.6%.

 

דה ברוינה שהפך ללהיט העונה בליגה כאשר כבש 10 שערים ובישל עוד 21 והיה אחד הסיבות העיקריות לכך שהזאבים סיימו במקום השני בליגה וזכו בגביע הגרמני.

 

 

 

לוסיאן פברה זכה בתואר מאמן השנה על כך שלקח את מנשנגלדבאך למקום השלישי בליגה וקיבל 30.6 אחוז מהקולות, אחריו דורגו מרכוס ויינצרל (24.6%) וברונו לאבדיה (10.9%) שהציל את שטוטגרט מירידה. פפ גווארדיולה לא נכלל ברשימה המובילה.

 

דה ברוניה הבלגי אמר בתוך כך בראיון שאינו מבין עד עכשיו למה ז'וזה מוריניו וצ'לסי ויתרו עליו ומכרו אותו לוולפסבורג. דה ברוינה הנחשב לאחד השחקנים החמים בשוק ההעברות שיחק רק תשעה משחקים במדי הבלוז עד שמוריניו החליט למכור אותו ב-12.5 מיליון ליש"ט, והיום מחירו מוערך ב-40 מיליון ליש"ט.

 

"אף פעם לא שאלתי את מוריניו למה הוא לא רצה אותי", אמר הבלגי. "התחלתי לשחק בצ'לסי ואז זה פשוט נגמר. אחרי ארבעה חודשים ביקשתי לעזוב, כי לא רציתי לשחק במועדון שלא נתן לי לשחק אפילו עשר דקות. שמעתי שמוריניו אמר שהסיבה הייתה היחס שלי באימונים, אבל לא שמעתי בנבחרת שאין להם להם בעיה עם האימונים שלי. צ'לסי מכרה אותי, קיבלה עלי כסף ואין לי בעיה עם זה. כולם מרוצים".

 

על האפשרות שיעזוב את וולפסבורג אמר: "אני מתכוון לשוחח עם ראשי וולפסבורג על עתידי בקרוב. אם אעזוב 95 אחוז שלא אלך לשחק בליגה האיטלקית או הרוסית. הליגות של גרמניה, אנגליה וספרד מדברות אלי יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי