השעון ימשיך לתקתק: צפו בהמבורג נשארת בליגה

המבורג תמשיך לעונה 53 בבונדסליגה
המבורג תמשיך לעונה 53 בבונדסליגה | צילום: Gettyimages

מרסלו דיאס (90) הציל את הקבוצה מירידה ראשונה אחרי 52 שנה

(גודל טקסט)

בעוד רוב הליגות באירופה כבר סיימו את עונת 2014/15, המבורג ניצחה הערב (שני) 1:2 את קרלסרוהה בפלייאוף ונשארה בבונדסליגה אחרי דרמה ענקית בשנה השנייה ברציפות.

 

אחרי תיקו 1:1 במפגש הראשון, קרלסרוהה אירחה את הגומלין והייתה רחוקה 3 דקות בתוספת הזמן מהבטחת החזרה לליגה הבכירה לראשונה מאז 2009. זאת אחרי שער יפה של ריינהולד יאבו בדקה ה-78. אבל זה לא היה הלילה של המארחים.

 

 

דקה בתוך תוספת הזמן הוענקה להמבורג בעיטה חופשית מ-18, לאחר ספק נגיעת יד מחוץ לרחבה. מארסלו דיאס, שעדיין לא כבש העונה, לקח את האחריות ועם ביצוע נפלא סובב מעל החומה ופנימה, ושמר את האורחים בליגה. אגב, בעיתון ה"בילד" כבר היו מוכנים עם השער והכותרת לירידה של המבורג, כפי שאתם יכולים לראות.

 

 

5 דקות לסיום ההארכה, מולר המחליף דחק פנימה מקרוב והשאיר סופית את המבורג בליגה. באצטדיון אימטק ארנה שבהמבורג תלוי שעון הסופר את תקופתה של HSV בבונדסליגה, ושעדיין לא נעצר ב-52 השנים האחרונות. דיאס ומולר דאגו שהוא ימשיך לתקתק גם בעונה הבאה.

 

הרכבים:

 

קרלסרוהה: אורליהאוסן, גורדון, גולדה, מקס (קמפה 86), קרבס (סטול 89), מנואל טורס, יאמדה (יאבו 72), מפרט, הנינג, ואלנטיני, נזארוב

 

המבורג: אדלר, דז'ורו, ראיקוביץ', דיקמייר, אוסרזולק, ואן דר וארט, אילצ'ביץ' (קלבר רייס 86), דיאס, הולטבי (שטייבר 66), אוליץ' (מולר 77), לאסוגה

 

מהלך המשחק:

דקה 78

0:1 קרלסרוהה: מבצע קבוצתי נהדר של המארחת מסתיים בהקפצה של הנינגס ליאבו שהמשיך בנגיעה עם בעיטה מתוך הרחבה בין הרגליים של אדלר

דקה 90

1:1: רגע לפני שריקת הסיום, ורגע לפני שהמבורג יורדת ליגה, מרסלו דיאס כובש שער אדיר. בעיטה חופשית נהדרת של הצ'יליאני מ-18 מטרים, אחרי ספק נגיעת יד, השאירה את האורחים ב"חיים".

דקה 115

1:2 המבורג: קלבר רייס מעביר כדור רוחב מצוין בתוך הרחבה, מולר מתגנב מאחור ומול שער ריק מגלגל פנימה מחמישה מטרים. השעון בהמבורג ימשיך לתקתק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי