בקנבאואר: "פפ ובאיירן הם זוג מהשמיים"

פפ. אסור לגדוע את מה שמצליח
פפ. אסור לגדוע את מה שמצליח | צילום: Gettyimages

בבאיירן ממשיכים להתמוגג מפתיחת העונה המדהימה. חוזה חדש הוצע לפפ

(גודל טקסט)

נשיא הכבוד של באיירן מינכן, פרנץ בקנבאואר, רמז שוב שפפ גוארדיולה עומד לחתום על חוזה חדש בבאיירן מינכן, וזאת בניגוד לכל התחזיות של תחילת העונה. ההצלחה המסחררת של באיירן העונה החזירה את פפ לקידמת הבמה, וכעת המועדון כולו סוגד לו, כולל בקנבאואר שבעבר מתח עליו ביקורת.

 

"פפ ובאיירן צריכים להישאר עוד הרבה זמן ביחד בגלל שהם זוג מהשמיים", אמר הקייזר בראיון ל'סקאי' הגרמני. "אסור לקטוע את מה שמצליח. פפ מאוד תקשורתי והאימונים שלו הם הצגה אחת גדולה, במובן הטוב".

 

 

לפני כשבוע אמר המנכ"ל, קרל היינץ רומניגה, שפפ קיבל הצעה מצוינת להישאר במועדון, והוא מעריך כי עד חג המולד ייעתר המאמן להצעה. הספרדי טרם האריך את חוזהו, שמסתיים בקיץ 2016. היום התראיין רומניגה לאתר 'ספורט1' הגרמני ואמר: "תמיד אמרתי שבחצי השני של העונה נשב ונסגור עם פפ על החוזה. אני בטוח שאחרי התצוגה נגד דורטמונד המאמן מרוצה מאוד כמונו".

 

האלופה הגרמנית פתחה את העונה עם מאזן מדהים של שמונה נצחונות בשמונת משחקי הליגה, ובכך השוותה את שיא פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מעונת 2012-2013. הבווארים פתחו גם את הקמפיין האירופי שלהם בצורה מושלמת, עם ניצחונות מוחצים על אולימפיאקוס ודינאמו זאגרב בשני המחזורים הראשונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי