"אין הצעה שתשכנע אותנו למכור את מולר"

רומניגה. יש רק תומאס מולר אחד בעולם
רומניגה. יש רק תומאס מולר אחד בעולם | צילום: Gettyimages

רומניגה בראיון ל'בילד': "הוא כמו מסי בברצלונה. אנחנו לא נוותר עליו"

(גודל טקסט)

יו"ר באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, התראיין ל'בילד' הגרמני לרגל יום הולדתו ה-60 שחל מחר (שישי). בין היתר דיבר על תומאס מולר חלוץ הקבוצה עליו הציעה מנצ'סטר יונייטד 120 מיליון יורו בחלון ההעברות של ינואר. רומניגה אמר: "אין שום הצעה כספית שיכולה לשכנע אותנו".

 

"הוא לא יימכר לעולם כמו שברצלונה לא תמכור את ליאו מסי, או ווין רוני לא יימכר ממנצ'סטר יונייטד. הוא שייך לבאיירן כמו ששני השחקנים האלה שייכים לקבוצות שלהם". על מולר עצמו אמר רומניגה: "יש אולי שחקנים עם טכניקה ומהירות טובים יותר, אבל יש רק תומאס מולר אחד בעולם. אין שחקן יותר טוב ממנו שמייצג את סיסמת באיירן 'מיה סאן מיה' (זה אנחנו מי שאנחנו)".

 

 

לשאלה מה יהיה עם פפ גווארדיולה ענה: "אני אופטימי שהוא יאריך את חוזהו במועדון. נדבר איתו בשבועות הקרובים, אבל יש לנו עיר יפה, מועדון ענק, אצטדיון נפלא. אני חושב שיש לו את כל הסיבות להישאר".

 

גווארדיולה. אופטימי שהוא יארך חוזה במועדון (gettyimages)

 

רומניגה שהיה שותף ב-41 תארים בבאיירן כשחקן, וחבר הנהלה נשאל מה היה ההישג הכי גדול שלו ואמר: "הטרבל ב-2013. לא אשכח לעולם את הרגע הנפלא בו ניצחנו בלונדון את דורטמונד".

 

לשאלה מתי לדעתו תהיה העברה ראשונה מעל 100 מיליון יורו, ענה: "לדעתי כבר בקיץ הקרוב כאשר תיכנס לתוקפה עסקת המיליארדים בפרמיירליג". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי