דורטמונד מחפשת ניצחון שמיני ברציפות

טוכל. פתיחה מושלמת?
טוכל. פתיחה מושלמת? | צילום: Gettyimages

אחה"צ של כדורגל אירופי: טוטי יחפש את שערו ה-300 מול יובנטוס

(גודל טקסט)

אחר הצהריים מרתק של כדורגל אירופי צפוי לנו בחבילת הערוצים של ספורט1, כשבמוקד משחקים בבונדסליגה, בפרמיירליג וסרייה א'.

 

סאות'המפטון – נוריץ' סיטי (חי בספורט1 החל מ-15:20)

 

הסיינטס החלו רע את העונה והודחו גם מהליגה האירופית בעוד שהעולה החדשה נוריץ' סיטי צברה כבר שני ניצחונות. ויקטור ואניימה המבוקש על ידי טוטנהאם מהסיינטס לא יהיה בסגל הקבוצה היום. כדאי לשים לב בנוריץ' לנתן רדמונד המוכשר שהיה מעורב ב-10 שערים של קבוצתו ב-8 משחקים אחרונים. הסיינטס הפסידה רק משחק אחד מתוך תשעה אחרונים נגד הקנריות.

 

 

 

בורוסיה דורטמונד – הרטה ברלין (חי בספורט2 החל מ-16:25)

 

המאמן של דורטמונד, תומאס טוכל, מקווה לצבור 8 ניצחונות מ-8 משחקים מפתיחת העונה, אם ינצח את האורחים בזיגנל אידונה פארק. השוורצגלאבן כבשו העונה כבר 27 שערים. ניצחון גם יצמיד את דורטמונד לבאיירן מינכן שמובילה עם 9 נקודות. הקבוצה נראית כמי שיכולה שוב להתמודד מול באיירן על תואר האליפות. מרקו רויס שכבש שלושער נגד אוד בליגה האירופית אמר: "הרטה צריכה להיזהר אנחנו בכושר. מצאנו דרכים איך לעבוד מצוין עם המאמן החדש".

 

רויס. נמצא בכושר נפלא (gettyimages)

 

רומא – יובנטוס (חי בספורט1 החל מ-18:55)

 

רק מחזור שני בסרייה א' וכבר מפגש ענק באולימפיקו ברומא. יובה האלופה בשלוש העונות האחרונות מארחת את הסגנית שלה בשנתיים האחרונות. אם פראנצ'סקו טוטי יכבוש הוא ירשום את שערו ה-300 בכל המסגרות. יובנטוס חייבת ניצחון אחרי הפסד בפתיחה לאודינזה בבית 1:0, אבל מאמן רומא, רודי גרסיה, הבטיח שרומא תתקוף מההתחלה. יתכן מאוד שאדין דז'קו וטוטי יפתחו ביחד.

 

"על הקבוצה לעבוד קשה על מנת להתחבר לאחר הגעת שחקני הרכש הרבים" – כפי שאמר מקס אלגרי ובצדק, ייקח זמן לקבוצה להתבסס. חואן קוודראדו שהוצג השבוע יפתח על הספסל לצידו של הברזילאי אלכס סנדרו. ככל הנראה אחד מהם ישולב במהלך המשחק עצמו.

 

טוטי. יכבוש את שערו ה-300? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי