רק 2:2 לדורטמונד מול דארמשטאט

הלר נאבק על הכדור
הלר נאבק על הכדור | צילום: Gettyimages

אובמיאנג כבש מחזור שביעי ברציפות, אך סולו בדקה ה-90 קבע שוויון דרמטי

(גודל טקסט)

דרמה גדולה נרשמה היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-7 של הבונדסליגה כאשר דורטמונד רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון וסיימה ב-2:2 ביתי מול דארמשטאט.

הצהובים שחורים היו בטוחים שהם ייצאו מהמפגש מול העולה החדשה עם שלוש נקודות לאחר שהובילו 1:2 בדקה ה-90, אבל שער של אייטק סולו קבע חלוקת נקודות והפער בין המקומיים, שבמקום השני, לראשונה באיירן מינכן עומד כעת על ארבע נקודות.     

קודם לכן, העלה מרסל הלר את האורחת ליתרון בדקה ה-18 עם שער מדהים מהאוויר, אבל פייר אובמיאנג קבע מהפך עם שערים בדקות 63 ו-71. בכך, העלה החלוץ את מאזנו לתשעה שערים והפך לשחקן הראשון בתולדות הבונססליגה שכבש שער אחד לפחות בכל בכל אחד משבעת המחזורים הראשונים.


אובמיאנג חוגג יתרון זמני. (Gettyimages)

לצערו של הקהל הביתי, השערים האלה לא הספיקו לניצחון והביתיים עם תיקו שני רצוף, זאת לאחר שסיימו ב-1:1 מול הופנהיים במחזור האחרון. מנגד, האורחת מסיימת את המשחק לאחר שהוכיחה שפתיחת העונה הטובה שלה לא הייתה מקרית. לאחר שבעה משחקים, העולה החדשה במקום התשיעי עם 10 נקודות

*במשחק המוקדם של היום בבונדסליגה, נפרדו איינטרכט פרנקפורט והרטה ברלין ב-1:1. מאייר כבש לזכות המארחת בדקה ה-22, אבל דארידה איזן בדקה ה-82.

מהלך המשחק

דקה 18

0:1 לדארמשטאט! מדהים, המארחים בהלם. ג'רום גונדורף הגביה כדור למרכז הרחבה ומרסל הלר הכניע את רומן בורקי עם שער מדהים מהאוויר.

דקה 19

דורטמונד כמעט השיגה שוויון מהיר. מרקו רויס העביר כדור רוחב מצד ימין, שחתך את ההגנה של העולה החדשה, אבל פייר אמריק אובמיאנג לא הצליח לדחוק את הכדור מקרוב. החמצה גדולה של החלוץ.


סוקרטיס פאפאסטאטופולוס נאבק על הכדור (Gettyimages)

דקה 63

דורטמונד השוותה ל-1:1. מהלך קבוצתי יפה של השחורים צהובים הסתיים בשער. שינג'י קגאווה מסר כדור מדויק למתיאס גינטר, שהעביר כדור רוחב לאובמיאנג והחלוץ כבש מקרוב.  

דקה 71

דורטמונד השלימה מהפך ולוח התוצאות מראה 1:2. עדנאן ינוזאי מסר כדור עומק חכם לאובמיאנג, שהשלים צמד עם בעיטה חדה מתוך הרחבה.


אובמיאנג. השלים בסוף צמד (Gettyimages)

דקה 90

דארמשטאט השוותה ל-2:2. דרמה אדירה בדורטמונד. האורחים הצליחו להשוות לאחר שאייטק סולו ניצל הרחקה לא טובה של הגנת הצהובים שחורים והשווה את התוצאה עם בעיטה מקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי