1:1 ושני אדומים בין דורטמונד להרטה

אכזבה
אכזבה | צילום: Gettyimages

אובמיאנג החמיץ פנדל לפני שקבע שוויון, שטוקר כבש והורחק כמו אמרה מור

(גודל טקסט)

דורטמונד אולי קבעה שיא חדש מבחינתה כשרשמה 25 משחקי בית רצופים בבונדסליגה ללא הפסד, אבל היה זה מחזור שני ברציפות בו היא מאבדת נקודות – וה-1:1 הערב מול הרטה ברלין הותיר אותה במקום שלישי וגרם לאכזבה עצומה בזיגנל אידונה פארק.

לפני המשחק ערכה דורטמונד טקס לרגל הגעת 40 מיליון צופים שהתייצבו באצטדיונה הביתי מאז שהוקם לפני 39 שנה, וגם הערב התיישבו ביציעים למעלה מ-80,000 צופים שלצערם נותרו מאוכזבים בשל חלוקת הנקודות מול סגנית המוליכה, על אף אותו שיא שנשבר מ-1966.

תומאס טוכל ושחקניו נמצאים אחרי שבעה מחזורים במרחק ארבע נקודות מבאיירן מינכן, כאשר לבווארים עוד משחק חסר להשלים מחר מול פרנקפורט (שבת, 16:30, שידור ישיר באתר).

מנגד זו הרטה ברלין שצימקה את הפער מהפסגה לכדי שתי נקודות בלבד, כמובן שגם לה משחק עודף אלא שהברילנאים יכולים להיות מרוצים עד מאוד מפתיחת העונה.

דורטמונד איבדה נקודות יקרות ונותרה שלישית (AFP)

דורטמונד הגיעה גם הערב בסגל חסר במיוחד – לא פחות מעשרה שחקנים נעדרו, מדובר בנבן סובוטיץ', אריק דורם, מרקו רויס, סבן בנדר, רפאל גררו, לוקאש פישצ'ק, אנדרה שורלה, סוקראטיס היווני, גונסלו קסטרו ואדריאן ראמוס – כולם פצועים. גם מארק ברטרה הפצוע נותר על הספסל ואילו עוסמן דמבלה נכנס במחצית השניה ובהחלט היה מי ששינה את המשחק ומנע מהצהובים-שחורים הפסד.

גצה. טוכל בנה עליו כאיש המרכזי בקישור (Gettyimages)

המחצית הראשונה הייתה חלשה במיוחד, כאשר מריו גצה וסבסטיאן רודה במרכז השדה של דורטמונד לא הצליחו להשתלט על המשחק, ובדקה ה-51 היה זה ולנטין שטוקר שקיבל מסירת עקב מדהימה מודאד איביסביץ' וקבע 0:1 לאורחים.

תשע דקות אחר כך העלה תומאס טוכל מהספסל את הצרפתי המוכשר ואת שינז'י קגוואה ובדקה ה-77 בעיטה של היפני הובילה לבעיטת פנדל בשל נגיעת יד. אובמיאנג בעט למרכז וראה את הכדור נהדף, מספר דקות אחרי שהקפיץ באחד על אחד וראה את הכדור ננעץ בקורה ויוצא החוצה.

זה לא היה הסוף, כי בדקה ה-80 היה זה דמבלה שבישל לחלוץ הגבוני את שערו ה-60 ב-102 משחקי בונדסליגה ולמעשה הוא קבע את תוצאת המשחק, 1:1 מרתק שגם הפך לדרמטי בעקבות שני אדומים ישירים שספגו אמרה מור הטורקי (84) מצד אחד ו-ולנטין שטוקר בצד השני (90).

אובמיאנג. מצא את הרשת, אבל זה כבר לא הספיק לניצחון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי