1:1 לבאיירן עם קלן. כהן וטווטאחה קיבלו דקות

צפו בתקציר
צפו בתקציר | צילום: gettyimages

שער של קימיך לא הספיק לבווארים. 0:2 להרטה ברלין ואיבישביץ' על המבורג

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)

באיירן מינכן איבדה נקודות דווקא בבית ודווקא מול קלן, שאפילו הייתה קרובה לניצחון מפתיע באליאנץ ארנה. הרטה ברלין הכניעה את המבורג, אלמוג כהן פתח במשחק של אינגולשטאט וטאלב טוואטחה קיבל דקות בהפסד של פרנקפורט. 

באיירן מינכן – קלן 1:1 

אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד, קרלו אנצ'לוטי קיווה להתניע מחדש את המכונה שלו מול הקהל הביתי. בסופו של דבר, הוא קיבל שחגיגות אוקטוברפסט עדיין לא הגיעו לאיצטדיון הביתי המרשים של הבווארים. 

המארחת כמובן שלטה בקצב והחזיקה יותר בכדור, אבל לא הצליחה לתרגם את יתרונה למספיק שערים. ג'ושואה קימיך, שנמצא בכושר מצוין, הציב את המארחת ביתרון מבישול של חואן ברנאט (40), אבל ריחוף מרשים של אנתוני מודסט (63) חילק את הנקודות.


הלם במינכן (gettyimages)

פרייבורג – פרנקפורט 0:1 

טאלב טוואטחה עלה מהספסל בדקה ה-80, אבל גם הוא לא הצליח להציל את האורחים מהפסד. וינצ'נזו גריפו האיטלקי כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה הרביעית, שחקני איינטרכט ראו את הצמרת מתרחקת.

הרטה ברלין – המבורג 0:2 

ההתרסקות של האורחים נמשכה מול למעלה מ-57 אלף צופים בבירת גרמניה עם הפסד חמישי ברציפות. את המקומיים זה לא ממש עניין והצמד של ודאד איבישביץ' הבוסני (29 ו-70 בפנדל) הספיק כדי לצמק את הפער מהפסגה ל-3 נקודות.

תוצאות נוספות: אינגולשטאט – הופנהיים 2:1 (הינטרזייר 90+5 בפנדל / ואגנר 11, דמירביי 35), דרמשטאט – ורדר ברמן 2:2 (קולאק 19 בפנדל ו-73 / סאנה 51, נאברי 67).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי