1:3 לבאיירן, דורטמונד נזקקה לפנדלים

מולר מקבל ברכות מגרין. החמיץ פנדל
מולר מקבל ברכות מגרין. החמיץ פנדל |

סיבוב שני בגביע: לאם, גרין ואלאבה כבשו לדאבליסטית. מיינץ הודחה

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בגביע הגרמני המשיך לספק הפתעות. אחרי שלברקוזן ופרייבורג מהבונדסליגה סיימו את חלקן במפעל ביום שלישי עם הדחות מול קבוצות מליגות נמוכות, הגיע תורן של מיינץ (2:1 לגרויתר פורת' מהליגה השנייה) ודרמשטאט (1:0 לאסטוריה ולדורף מהליגה הרביעית) להגיד שלום לגביע בשלב מוקדם ומול יריבות נחותות.

באיירן הדאבליסטית לא התקשתה גם בהרכב משני מול אאוגסבורג עם 1:3, בעוד הפינאליסטית מהגמר אשתקד דורטמונד נזקקה לדו קרב פנדלים כדי לעבור את אוניון ברלין מהליגה השנייה.

  • צפו בשער המדהים של נאצ'ו ב-1:7 של ריאל 

באיירן – אאוגסבורג 1:3

קרלו אנצ'לוטי שיתף הרבה צעירים אבל תומאס מולר הוותיק גנב את ההצגה. אחרי שבישל לפיליפ לאם ולג'וליאן גרין הצעיר יכול היה החלוץ בעצמו לעלות על הלוח אבל החמיץ פנדל. ג'י הקוריאני צימק ל-2:1 ויצר קצת דרמה אבל אלאבה כבש בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק.

בפעם הבאה תתאמנו על פנדלים אתם שם בברלין (AFP)

דורטמונד – אוניין ברלין 0:3 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)

לא רק שהאורחים מעיר הבירה מתחו את השוורצגלבן במשך משחק שלם פפלוס הארכה הם גם כבשו את שני השערים במשחק. מיכאל פארנסן בעט לשערו הוא, אבל  סטפן סקריבסקי השווה תשע דקות לסיום המועד החוקי. ואז הגיע הדו קרב מהנקודה הלבנה אליו האורחת שכחה להתייצב. כל שלושת הבעיטות הראשונות שלה לא נכנסו, בעוד עוסמאן דמבלה, מתיאס גינטר ומריו גצה דייקו והעלו את דורטמונד לסיבוב השלישי.

שאר התוצאות:

האנובר – דיסלדורף 1:6

נירנברג – שאלקה 3:2

היידנהיים – וולפסבורג 1:0

קלן – הופנהיים 1:2 (בהארכה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי