אחרי המבול: דורטמונד ניצחה 1:3 את פרייבורג

|

ההתקפה החמה באירופה הגיעה ל-20 כיבושים ב-10 ימים. מי יעצור אותה?

(גודל טקסט)

דורטמונד המשיכה במומנטום הנפלא שלה כאשר גברה 1:3 על פרייבורג במסגרת המחזור החמישי בבונדסליגה.

 

שלושה ימים בלבד לאחר שהביסה 1:5 את וולפסבורג, השוורצגלבן שבו לסיגנל אידונה פארק כאשר מריו גצה ערך בכורה ביתית מחודשת לאחר 1248 ימים, אותם בילה במדים של באיירן מינכן בטרם שב למועדון נעוריו.

 

חזר הביתה. גצה (GettyImages)

 

 

אך עם כל הכבוד לגצה, נראה כי הקבוצה של תומאס טוכל כל כך עמוסה ומאוזנת שהיא אינה תלויה בשחקן כזה או אחר. מאז החלה להפגיז ב-0:6 מול לגיה ורשה בשבוע שעבר, החלה רצף של ארבעה משחקים בהם כבשה לא פחות מ-20 שערים. ולא פחות מרשים – 12 שחקנים שונים התכבדו והתחלקו במלאכת ההבקעה.

 

באופן לא מפתיע, פייר אמריק אובמיאנג מצא את הרשת גם מול פרייבורג אחרי בישול של עוסמאן דמבלה בדקה ה-45. לוקאס פיסצ'ק הוסיף שער שני בשלושה ימים בדקה ה-53, ורפאל גררו המצוין חתם את התוצאה אחרי מהלך קבוצתי נהדר בתוספת הזמן. מקסימיליאן פיליפ רק צימק בדקה ה-60.

 

גם שניים לא יכולים לעצור אותו. אובמיאנג (GettyImages)

 

היה זה ניצחונה הרביעי של דורטמונד בחמישה משחקי ליגה, וה-11 ברציפות על פרייבורג (בכל המסגרות). בנוסף, היה זה משחק הליגה ה-24 ברצף בבית ללא הפסד, ואם תשמור על רשת נקיה במשחק הביתי הבא תשבור שיא מועדון.

 

זמנית, טוכל משתווה לקרלו אנצ'לוטי ובאיירן המושלמים בצמרת הטבלה. ביום שלישי דורטמונד תחפש ניצחון חמישי ברצף, אך הפעם המשוכה הרבה יותר גבוהה – אלופת אירופה, ריאל מדריד.

 

מוכנים לריאל. שחקני דורטמונד (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי