אנצ'לוטי: באיירן לא זקוקה לשחקנים נוספים

| צילום: Gettyimages

הבווארים יפתחו הערב במסע להגנה על הדאבל, קומאן ייעדר (21:40, ספורט2)

(גודל טקסט)

העונה בגרמניה נפתחה כבר בשבוע שעבר עם משחק הסופרקאפ בו ניצחה באיירן מינכן 0:2 את בורוסיה דורטמונד. רגע לפני שגם הבונדסליגה חוזרת, הבווארים יפגשו את קרל צייס יינה בגביע הגרמני (הערב ב-21:40, שידור ישיר בספורט2).

באיירן תפתח במסע להגנה על הדאבל, ותקווה להוסיף העונה גם זכיה בליגת האלופות. כמו שזה נראה, המאמן החדש של הבווארים קרלו אנצ'לוטי מרוצה מהסגל הנוכחי והודיע: "אנחנו לא זקוקים לשחקנים חדשים, ולא נפעל עוד בשוק ההעברות". 

הבווארים יגיעו הערב ללא שמונה שחקנים שיחמיצו את המשחק מסיבות שונות. קינגסלי קומאן סובל מפציעה בקרסול לאחר שתוקל על ידי חאבי מרטינס ולפי אנצ'לוטי הוא עשוי להיעדר כשבועיים עד שלושה. גם צ'אבי אלונסו וטיאגו לא כשירים בשל פציעות נגד דורטמונד.

דאגלס קוסטה מתאושש מפציעה ועשוי לחזור בקרוב כשגם רנאטו סאנצ'ס וג'רום בואטנג ששותפו ביורו יעמדו לרשותו של אנצ'לוטי. "קוסטה וסאנצ'ס יוכלו לשחק נגד ברמן, אבל אני מעדיף אולי לחכות עוד שבוע. אחרי הפגרה של הנבחרות הם בטוח יהיו כשירים ואז מתחילה גם ליגת האלופות", הודיע האיטלקי.


הבאוורים ממתינים לסאנצ'ס (gettyimages)

צייס יינה שהייתה פעם קבוצת צמרת בליגת הכדורגל של מזרח גרמניה נמצאת כיום בליגה הרביעית בלבד. את העונה הנוכחית היא פתחה מצויין והיא עומדת על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים. "ידוע שלגביע חוקים משלו. אסור לנו לזלזל בהם", הודיע אנצ'לוטי. 

עבור אנצ'לוטי מדובר במפגש נוסטלגי. בשנת 1980 האיטלקי פגש את קרל צייס יינה בגביע המחזיקות כששיחק במדי רומא. הג'ילארוסי ניצחו 0:3 במשחק הראשון, אבל חטפו 4:0 בגומלין והודחו. "אני זוכר את ההפסד הזה כאחד הגדולים שלי כשחקן", נזכר האיטלקי.

הרכב משוער: מנואל נוייר; ראפיניה, חאבי מרטינס, מאטס הומלס, דויד אלאבה; ארתורו וידאל, ג'ושוע קימיך, פיליפ לאם, פראנק ריברי, תומאס מולר; רוברט לבנדובסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי