באיירן תפתח מול ברמן, דורטמונד נגד מיינץ

שחקני באיירן חוגגים על הומלס
שחקני באיירן חוגגים על הומלס | צילום: Gettyimages

פורסם לוח המשחקים של הבונדסליגה: ה"קלאסיקר" במחזור ה-10. מול מי דמארי?

(גודל טקסט)

לוח המשחקים של הבונדסליגה פורסם (היום). האלופה באיירן מינכן תצא לדרכה תחת קרלו אנצ'לוטי ב-26 באוגוסט (שישי, 21:30) עם משחק ביתי מול ורדר ברמן.

 

המפגש המרתק ב"קלאסיקר" בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן יתקיים במחזור העשירי כשהשוורצגלאבן יארחו ראשונים ומעניין יהיה לראות איך יתקבל מאטס הומלס בחזרה שלו לדורטמונד. במחזור שלאחר מכן באיירן תפגוש את לברקוזן לעוד מפגש צמרת.

 

 

החבורה של תומאס טוכל שהתחזקה בקיץ בשחקנים צעירים אך גם איבדה בנוסף להומלס את אילקאי גונדואן שחתם במנ'צסטר סיטי וככל הנראה גם את הנריק מיקטריאן שיעבור למנצ'סטר יונייטד תפתח את העונה במשחק ביתי מול מיינץ, האקסית של המאמן. מחזור לפני באיירן יתקיים הדרבי הגדול של מחוז הרוהר בין דורטמונד לשאלקה.

 

 

JUST OUT: The 2016-17 Bundesliga fixture list pic.twitter.com/WBhmgSz5do

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 29, 2016

 

אינגולשטאט של אלמוג כהן תפתח את העונה מול המבורג, במחזור השלישי מצפה לה דרבי בווארי נגד באיירן באליאנץ ארנה ובמחזור השמיני היא תארח את דורטמונד. רד בול לייפציג העולה החדשה ועדיין קבוצתו של עומר דמארי תפתח את העונה במפגש מול וולפסבורג.

 

 

.@Bundesliga_EN hat für euch alle Spiele der #Schanzer Hinrunde auf @instagram gesammelt  https://t.co/4IiEmMjVCWpic.twitter.com/vB5fwavZ93

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) June 29, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי