בדרך לליסבון: באיירן ניצחה 1:3 את שטוטגרט

צפו בתקציר
צפו בתקציר | צילום: Gettyimages

ארבעה ימים לפני הגומלין מול בנפיקה, פפ גווארדיולה נהנה משערים של אלאבה וקוסטה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן גירדה בקושי 0:1 בבית על בנפיקה וקפצה בחזרה לליגה במטרה לשמור על המרחק בפסגדה מדורטמונד. אז שטוטגרט עזרה לה עם השער הראשון בדרך ל-1:3 בחוץ, ארבעה ימים לפני הגומלין בליסבון. אלמוכ הן עלה מהספסל ובישל את שער הניצחון של אינגולשטאט, וולפסבורג חלקה נקודות עם מיינץ לפני הגומלין מול ריאל מדריד.

 

 

שטוטגרט – באיירן מינכן 3:1
אריאן רובן, מהדי בנעטיה, הולגר באדשטובר וג'רום בואטנג הפצועים נעדרו מהמשחק. כאשר מעבר לכך המאמן פפ גווארדיולה ניצל את ההזדמנות בשביל להעניק דקות משחק למספר שחקני ספסל. על לוח התוצאות זה לא שינה יותר מדי. 

 

בדקה ה-31 פרנק ריברי פרץ באגף וכדור הרוחב שלו נדחק לרשת על ידי גאורג ניידרמאייר. דויד אלאבה המגוון ירה פנימה את השני בבעיטה מרחוק בדקה ה-52, לפני שדניאל דידאבי צימק (63). דוגלאס קוסטה עלה מהספסל רבע שעה לסיום ורגע לפני השריקה סיפק את הבונבון. הוא נפל ברחבה, אולם הכדור שהגיע אליו קיבל הקפצה מעל השוער לרשת. ביצוע יפהפה של הברזילאי (89). 

 


פפ גווארדיולה, לא מרוצה מהכל (gettyimages)

 

אינגולשטאט – מנשנגלדבאך 0:1
הוא ישב על הספסל במשך 81 דקות, אבל סמוך מאוד לכניסתו למגרש כבר סיפק את הסחורה. אלמוג כהן עלה כמחליף וכעבור 6 דקות על הדשא כבר בישל מוריץ' הארטמן את שער הניצחון של המארחת, שפגעה לאנדרה שוברט וחבריו במירוץ לאירופה.

 

וולפסבורג – מיינץ 1:1 

אחרי שהדהימו את ריאל מדריד באלופות (0:2) ולפני היציאה לגומלין בספרד, הזאבים חלקו נקודות עם שחקניו של מרטין שמידט. אנדרה שורלה קבע יתרון בבית (53), חאירו סמפריו איזן (66) ודאנטה הורחק (90).

תוצאות נוספות: המבורג – דרמשטאט 2:1, ורדר ברמן – אאוגסבורג 2:1, פרנקפורט – הופנהיים 2:0, אינגולשטאט – מנשנגלדבאך 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי