דורטמונד מתכננת: גצה ישוב בעסקת הומלס

גצה. יחזור הביתה?
גצה. יחזור הביתה? |

הקשר לא התאקלם בבאיירן ועשוי לחזור, אך צפוי גם גל עזיבות

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטומנד שבחה את ההתנהגות של מאטס הומלס שהודיע על רצונו לעזוב לבאיירן מינכן, אבל העיסקה לא נסגרה עדיין מבחינת כספית אלא עקרונית בלבד.

 

הומלס החל את דרכו בקבוצה מבאווריה, אבל שיחק בעיקר בבאיירן ב' ורשם רק הופעת ליגה אחת אצל הקבוצה הראשונה (38 דקות), לפני שנמכר לדורטמונד ב-4 מיליון יורו. בראיון ב-2010 אמר: "הייתי רוצה פעם לחזור לבאיירן, להוכיח שהיה לי מקום בקבוצה". עכשיו השאיפה הזו צפויה להתגשם.

 

יחזור הביתה? (1), הומלס (AFP)

 

 

ההסכמה של הצהובים-שחורים למכור את הבלם למינכן נובעת מהעובדה שמאריו גצה עשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולחזור הביתה, אחרי שלא הצליח לתפוס מקום בהרכב.

 

יחזור הביתה? (2), גצה (AFP)

 

נשיא דורטמונד האנס יואכים-ואצקה הבטיח לאוהדים שתהיה להם קבוצה חזקה גם בשנה הבאה, זאת על רקע הידיעות שגם אילקאיי גונדוגאן בדרך למנצ'סטר סיטי, ומדברים שגם פייר אמריק אובמיאנג והנריק מיקיטריאן על המזוודות. למרות זאת ואטצקה הבטיח שיהיו לדורטמונד כ-110 מיליון יורו לרכש והוא אמר: "האוהדים יכולים להיות רגועים. תהיה לנו קבוצה חזקה גם בשנה הבאה".

 

110 מיליון יורו נשמע כמו תקציב רכש מכובד, אך כאשר מסתכלים על הסכומים שהצהובים-שחורים צפויים להכניס בקרוב הוא מקבל פרופורציה: באיירן תצטרך כנראה לשלם 38 מיליון יורו על הומלס. סיטי הציעה 27 מיליון יורו על גונדוגאן. כמו כן הם אמורים לקבל 26 מיליון יורו על מכירת צ'ירו אימובילה לסביליה. רק אלו מסתכמים ב-91 מיליון יורו.

 

לא רק גצה מוזכר כמועמד לחזק את דורטמונד בקיץ. ניקלאס סולה בן ה-20 מהופנהיים או אלכסנדר דראגוביץ' האוסטרי מדינאמו קייב עשויים להחליף את הומלס במרכז ההגנה. סולה הגבוה (1.94 מ') הוא בלם נבחרת גרמניה עד גיל 21. מחמוד דאהוד בן ה-20 ממנשנגלדבאך מועמד להיכנס לנעליים של גונדוגאן כאשר הוא מוערך ב- 12 מיליון יורו.

 

כמו כן רוצים בדורטמונד את קווין וולנד (הופנהיים) ומגן וולפסבורג ריקרדו רודריגס שמבוקש גם בריאל מדריד. גם אוסמאנה דמבלה חלוץ ראן בן ה-18 על הכוונת (מחירו 12 מיליון יורו), אבל בו גם מתעניינות לפחות 6 קבוצות אחרות. גם קשר אסאסונה מייקל מרינו תמורת 15 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי