המכונה: הצגה לדורטמונד ב-1:5 על וולפסבורג

הלהיט של היבשת
הלהיט של היבשת |

גררו, אובמיאנג, דמבלה ופישצ'ק חגגו. בכורה לטווטאחה בפרנקפורט

קבוצות: וולפסבורג
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי, הלהיט התורן של אירופה היא דורטמונד שהביסה 1:5 את וולפסבורג במסגרת המחזור הרביעי בבונדסליגה, והגיעה ללא פחות מ-17 שערים בשבוע.

 

לא עוצרים. שחקני דורטמונד (GettyImages)

 

ערב המפגש בין שתי הקבוצות הבכירות הללו, היה ברור שזה קרב בין ההגנה הטובה בגרמניה שטרם ספגה לבין ההתקפה החמה ביבשת. אך גם לזאבים ודיטר הקינג לא הייתה תשובה למהירות בחלק הקדמי של האורחים.

 

 

פייר אמריק אובמיאנג, שנח בשבת מול דרמשטאט, חזר להרכב והשיב עם צמד נהדר. רפאל גררו, שבנבחרת פורטוגל שיחק כמגן שמאלי, הרשים מאוד בקישור והוסיף עוד שער למאזנו לצד שני בישולים. עוסמאן דמבלה ולוקאש פישצ'ק הוסיפו. דניאל דידאבי רק צימק לזאבים.

 

אפשר לעצור אותו? אובמיאנג (GettyImages)

 

כולם השתתפו בחגיגה. קסטרו ודמבלה (GettyImages)

 

כאמור, ההתקפה של תומאס טוכל היא הלוהטת באירופה. רק ברביעי שעבר היא חגגה עם 0:6 בחוץ על חשבון לגיה ורשה בליגת האלופות, תוצאה עליה חזרה בבית מול דרמשטאט בשבת וכעת במאזנה 17 שערים ב-270 דקות (שער כל 15 דקות!). 

 

לכל מי שמצפה, ההופעה הבאה של הלהקה של טוכל תהיה כבר ביום שישי כשהשוורצגלבן יארחו את פרייבורג (21:30, ישיר בספורט1 וב-HD), וארבעה ימים לאחר מכן תארח למפגש מסקרן מאוד את ריאל מדריד.

 

המופע הבא בשישי (GettyImages)

 

אינגולשטאט – פרנקפורט 2:0

דרבי ישראלי היסטורי היה אמור להתקיים באינגולשטאט שאירחה את פרנקפורט, אלא שאלמוג כהן המארח כלל לא שיחק בעוד טאלב טוואטחה נכנס בתוספת הזמן ורשם את הופעת ודקת הבכורה שלו בנשרים. פרנקפורט ניצחה 0:2 משערים של דויד אברהם ובאסטיאן אוקיזפקה, אותו אמור היה הישראלי להחליף בעמדת המגן השמאלי. פרנקפורט קפצה למקום הרביעי, אינגולשטאט כבר מסובכת בתחתית.

 

טוואטחה (ימין), משתתף בחגיגות (GettyImages)

 

שאר תוצאות: דרמשטאט (אוליינק) – הופנהיים (קראמריץ') 1:1, פרייבורג (פטרסן) – המבורג 0:1 

 

מהלך המשחק

דקה 4

0:1 דורטמונד: ברטרה השאיר את גררו לבד מול קסטילס, הפורטוגלי לא התבלבל ומצא את הפינה הקרובה עם כדור שטוח. שער מהיר לאורחים.


שער מהיר. גררו (AFP)

דקה 16

0:2 דורטמונד: גררו ואובמיאנג מחליפים מסירות, בסיום החלוץ פורץ קדימה וחותך את ההגנה, חודר לרחבה ולבד מול קסטילס בועט לפינה הרחוקה. כמה מהיר, כמה קל.


כל כך קל. אובמיאנג (AFP)

דקה 53

וולפסבורג מצמקת ל-2:1: הקינג ביצע שני חילופים במחצית, ותוך שבע דקות הם הוכיחו את עצמם. סגווין בישל לדידאבי שמקרוב מצא את הרשת.

דקה 58

1:3 דורטמונד: דיברנו על השפעה של מחליפים? אז קסטרו מחקה את סגווין ומבשל גם כן כמה דקות אחרי שנכנס. הנהנה הוא דמבלה שרק צריך לגלגל, וזה בזכות כדור נהדר של גררו לקסטרו שהחל את המהלך.

דקה 62

1:4 דורטמונד: שוב קסטרו, הפעם הוא מסדר לאובמיאנג שער קל עם כדור רוחב נהדר שכל שנותר לחלוץ לדחוק פנימה. צמד לאובמיאנג.

דקה 73

1:5 דורטמונד: משחק פתוח קל לאורחים, אז הם מראים שגם מקרן הם יודעים. גררו, מי אם לא, הגביה ופישצ'ק נותר לבד ברחבה ונגח בלי בעיה לפינה.

 

הרכבים

וולפסבורג: קואן קסטילס, וייריניה (דניאל קליגיורי 66), ג'פרי ברומה, פיליפ וולשיד, ריקרדו רודריגס; יאניק גרהארט, מקסימיליאן ארנולד (פול סגווין 46), יאקוב בלשצ'יקובסקי, יוליאן דראקסלר, ברונו הנריק (דניאל דידאבי 46); מריו גומז.

 

דורטמונד: רומן בורקי, לוקאש פישצ'ק, סוקראטס, מארק ברטרה (מתיאס גינטר 12), רפאל גררו; יוליאן ווייגל, מרסל שמלצר, מריו גצה (סבסטיאן רודה 69), כריסטיאן פוליסיץ' (גונזאלו קסטרו 46), עוסמאן דמבלה, פייר אמריק אובמיאנג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי