וולפסבורג: "דראקסלר לא יימכר עד 2017"

יעזוב את גרמניה? דראקסלר
יעזוב את גרמניה? דראקסלר | צילום: gettyimages

הקשר המוכשר מחפש להתקדם והודיע כי ברצונו להימכר, אך הזאבים מסרבים

(גודל טקסט)

המעבר הגדול הבא ייאלץ להמתין לפחות עד חודש ינואר. יוליאן דראקסלר, כוכב וולפסבורג ושחקן נבחרת גרמניה, התראיין ל"בילד" והביע באופן גלוי את רצונו לעזוב את הזאבים, זאת חרף העובדה שהצטרף רק בקיץ שעבר. ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס וקבוצות גדולות אחרות כבר לוטשות עיניים, כאשר מחירו של הקשר בן ה-22 עשוי להגיע ל-60 מיליון יורו, אך לקבוצתו תכניות אחרות.

וולפסבורג הודיעה הערב בהודעה רשמית כי דראקסלר לא עומד למכירה וטענה כי סעיף השחרור שלו, המוערך בכ-75 מיליון יורו, תקף רק החל משנת 2017.

השחקן לא התבלבל והצהיר בעצמו: "לפני שמודיעים דבר כזה צריכים לשאול גם את השחקן". דראקסלר הוסיף: "יומיים אחרי חצי גמר היורו דיברתי עם המאמן ואמרתי לו בפירוש שאני רוצה לעזוב. הוא יודע את זה כבר שלושה שבועות". 

"לכולם היה ברור מראש שייתנו לי ללכת אם אקבל הצעה מאחת הקבוצות הגדולות באירופה", אמר דראקסלר, שטען כי קיבל הבטחה מראשי המועדון על כך שלא יעמדו בדרכו אם אחת מאריות אירופה תרצה להיכנס למשא ומתן לגביו.

דראקסלר, כאמור, הצטרף לוולפסבורג בקיץ 2015 לאחר שנרכש משאלקה תמורת כ-36 מיליון יורו. הוא אמנם חתום במועדון עד 2020, אבל לא נראה סביר שאכן ישלים את החוזה. אם ימכרו אותו, הזאבים צפויים לעשות על השחקן המוכשר קופה נאה ביותר.

"המאמן יודע כבר שלושה שבועות" (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי