מצער: חברתו של צ'יצ'אריטו מאושפזת בשל קריסת ריאה

| צילום: gettyimages

חלוץ לברקוזן שגם שבר את ידו, שוחרר מאימוני הקבוצה כדי להיות לצידה

(גודל טקסט)

חלוץ נבחרת מכסיקו ולברקוזן חבייר הרננדס ("צ'יצ'אריטו") לא משחק בנבחרת בגלל ששבר את ידו, אבל לאחרונה גם שוחרר מאימוני לברקוזן בנסיבות מצערות. 

אחרי שהחברה שלו לוסיה ויאלון סבלה מקריסה בריאה אחת ואושפזה בבית חולים בברצלונה. מאמן לברקוזן רוג'ר שמידט נתן אישור לחלוץ שפתח בצורה מצוינת את העונה לעזוב את גרמניה ולשהות איתה בבית החולים בספרד. 

המאמן שמידט אמר: "יש לצ'יצ'ה תוכנית אימונים אישית שנתתי לו. לפעמים יש בחיים דברים חשובים יותר מכדורגל. שחררתי איתו שיהיה לצד מי שהוא אוהב. הוא גם יכול לנוח בגלל השבר בידו". החלוץ כבש חמישה שערים בשלושה משחקים אחרונים שלו במדי לברקוזן.

 

Después de unos días ingresada en Barcelona (algo malita por un neumotorax), ya estoy de reposo! Pero eso sí! No me he perdido nada ni me lo voy a perder!! Ni tus partidos @ch14_instagram ! Ni tus desfiles @mariavillalonpuras @jvbyjorgevazquez !! Ni ningún detalle de La Liga en @beinsportses #beinlaliga eh?? Que aunque no pueda trabajar estoy muy pendiente! Jeje. Ahora a recuperar fuerzas para volver mejor que nunca!!! Gracias @aninapuras y @currovillalon por cuidarme tanto!! #1422 #feyconfianza #teextrañomimoque #cuidaapaco #necesitoamielectrico

A photo posted by Lucia Villalon Puras (@lucia_villalon) on


צ'יצ'ריטו החמיץ את המשחק של מכסיקו מול ניו זילנד ופנמה בגלל הפציעה בידו, אבל מקווה להיות כשיר למשחק הליגה הבא של לברקוזן נגד ורדר ברמן ב-15 באוקטובר. בינתיים הוא נמצא עם ויאלון ומקווה להחלמתה.
 

 

Domingos tirados viendo fútbol… Que no se repetirán hasta dentro de un año… Pero que echaré de menos!! ( sobre todo el helado, no la compañía!! Jajaja)  @ch14_instagram #Pacochichalon #1422 #moques #electricoesquizoypaco

A photo posted by Lucia Villalon Puras (@lucia_villalon) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי