פפ בכה: "תארים הם רק מספרים. אתגעגע לכולם"

גווארדיולה
גווארדיולה |

הקטאלני נפרד מבאיירן עם דאבל. לאם: "הוא מאמן מבריק, ברמה אחרת מהיתר"

(גודל טקסט)

אפשר להמשיך לטעון שהקדנציה של פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן לא הייתה מוצלחת, אבל אלה העובדות: המאמן יעזוב למנצ'סטר סיטי עם שלוש אליפויות רצופות, ושני דאבלים. האימפריה הבווארית זכתה בגביע אחרי 3:4 דרמטי על דורטמונד בדו-קרב פנדלים.

גווארדיולה אמנם לא זכה בליגת האלופות עם באיירן, עובדה שנותנת לגיטימציה לטעון כי העידן שלו הוא כשלון. ובכל זאת, כדאי להקשיב לפיליפ לאם. "הוא מאמן מדהים, ברמה אחרת מכל השאר בכל מה שקשור לטקטיקה. הוא מבריק ואני משוכנע שיצליח בסיטי", אמר הקפטן.

שחקן נבחרת גרמניה המשיך להרעיף שבחים: "פפ באמת גרם לשחקנים להשתפר, הוא אפילו עזר לי לשפר את המשחק שלי בגיל 30. עם גווארדיולה כמאמן זה הרבה יותר מאשר רק זכיה בתארים".

גווארדיולה עצמו היה נרגש מאוד והתקשה לעצור את הדמעות. "אני מאושר מהסיום הזה", אמר אחרי שהצליח להרגיע את עצמו והוסיף: "תארים הם רק מספרים עבורי. מה שחשוב שהיו לי שלוש שנים נפלאות בבאיירן. אתגעגע לשחקנים הנפלאים האלה". 

"חמשת החודשים האחרונים לא היו קלים עבורי", הודה המאמן הקטאלני והסביר: "כאן אתה צריך תמיד רק לנצח, אבל השחקנים היו נפלאים עבורי. העיר מינכן נפלאה. המשפחה שלי מאוד נהנתה כאן. שמח שלמדתי קצת גרמנית". 


"תארים הם רק מספרים". גווארדיולה (gettyimages)

מנגד, דורטמונד אמנם סיפקה עונה נהדרת, אבל סיימה אותה עם טעם מר וללא תואר להכניס לארון. היא הקבוצה הראשונה בגרמניה שרשמה שלושה הפסדים רצופים בגמר הגביע, כולם מול באיירן מינכן. 

מאטס הומלס ערך את משחקו האחרון בצהוב-שחור, לפני המעבר לבאיירן ששילמה עליו 38 מיליון יורו. "נתתי הכל לדורטמונד. מצטער שלא יכולתי לעזור בסיום. היו לי התכווצויות וסובבתי את הקרסול. זה סיום חרא עבורי. אני אפרד מכולם במועד אחר. היה לנו זמן נפלא ביחד", אמר הבלם. 


הומלס, בעונה הבאה יראה לדורטמונד את הגב? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי