קשיי התנעה: רק 2:2 לבאיירן מול פרנקפורט

לא הכל בא בקלות
לא הכל בא בקלות | צילום: gettyimages

פביאן קבע שוויון מפתיע בדקה ה-78. משחק 3 ברצף בלי ניצחון לאנצ'לוטי

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד אולי איבדה נקודות מול הרטה ברלין, אבל זה לא אומר שהמוליכה הגרמנית בורחת. באיירן מינכן סיימה משחק שלישי בלי ניצחון, הפעם ב-2:2 אצל פרנקפורט. ואם תשאלו את קרלו אנצ'לוטי, בכלל לא מדובר בסימן מעודד רגע לפני מפגש האלופות עם פ.ס.וו איינדהובן. 

פרנקפורט – באיירן מינכן 2:2 

אחרי הפסד לאתלטיקו מדריד ותיקו עם קלן, הבווארים חיפשו ניצחון לרפואה בקומרצבנק ארנה, שם קיבלו רק אשראי זמני. דויד אלאבה בישל את הראשון לאריאן רובן (10), לפני שז'אבולקס הוסטי השווה (43). ההונגרי המארח היה גם זה שהשאיר את שחקניו בעשרה שחקנים כשהורחק במחצית השניה (65), רגע אחרי שג'ושואה קימיך החזיר את היתרון מבישול של מאטס הומלס. 

הבחורים של ניקו קובאץ' לא ויתרו ובדקה ה-78 היה זה טים צ'נדלר האמריקני שמצא את מרקו פביאן והקשר המקסיקני הכניע את מנואל נוייר. משחק שלישי ברציפות בלי ניצחון לקרלו אנצ'לוטי, שביום רביעי הקרוב יארח את פ.ס.וו במסגרת המחזור הקרוב באלופות. 


מולר, לא מתעסקים עם חיה פצועה (gettyimages)

קלן – אינגולשטאט 1:2 

אלמוג כהן פתח בהרכב של נועלת הטבלה והשלים 90 דקות, מה שלא עזר למנוע מהמארחת לטפס למקום השני בטבלת הבונדסליגה. אנתוני מודסט הצרפתי הבקיע צמד (28 ו-39 בפנדל), בעוד לוקאס הינטרסר רק צימק מהנקודה הלבנה רגע לפני שריקת הסיום. 

תוצאות נוספות: מנשנגלדבאך – המבורג 0:0 (המארחת החמיצה שני פנדלים) , אאוגסבורג – שאלקה 1:1 (באייר 77 / בנטאלב 65), הופנהיים – פרייבורג 1:2 (ואגנר 34, קרמריץ' 81 בפנדל / נידרלכנר 77), ורדר ברמן – לברקוזן 1:2. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי