רנאטו איכזב בבכורה. לבנדובסקי: סבלנות

סאנצ'ס
סאנצ'ס |

באיירן מושלמת אחרי 0:2 קשה בשאלקה. הפורטוגלי ספג ביקורות

(גודל טקסט)

הבונדסליגה קיבלה אתמול (שישי) עוד איתות. גם כשבאיירן מינכן נלחצת לקיר והיריבה שלה מקשה עליה, זה עדיין לא עוצר אותה. 0:2 על שאלקה בתום משחק מותח אמנם לא הזכיר את ה-0:6 על ברמן אבל עדיין הבווארים מושלמים.

 

רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי הצעיר, אמנם חגג בכורה בבאיירן אבל לא בלט. "נראה שהיתה לו מוטיבציית יתר, אבל צריך לזכור שהבחור רק בן 19. בעתיד אולי יהיה אחד השחקנים החשובים של הקבוצה", ציין פרשן הטלוויזיה וכדורגלן העבר, דידי המאן. בתקשורת הגרמנית גם לא התלהבו מהיכולת של הפורטוגלי שנרכש ב-35 מיליון יורו מבנפיקה והוא קיבל ציון 4 ברוב העיתונים (5 הוא הציון הגרוע).

 

 

ג'ושוע קימיך שהחליף אותו כבש את השער השני ולא היה זה השער הראשון במדי באיירן אבל השני בתוך שבוע אחרי שכבש גם במדי נבחרת גרמניה.

 

לבנדובסקי שהחמיץ שער בטוח מול שער חשוף לפני שכבש אמר בסיום: "ידענו שצריך סבלנות. זה הגיע לבסוף. היה משחק מאוד אינטנסיבי וניצחון חשוב מאוד להמשך". הפולני כבש ארבעה שערי ליגה בשני משחקים ראשונים.

 

קרלו אנצ'לוטי הודה: "שאלקה עשתה לנו חיים קשים, אבל ציפיתי לדבר כזה, כי הם קבוצה טובה. אחרי 60 דקות של משחק די מאוזן התחלנו להגיע למצבים. מחצית ראשונה הם היו טובים יותר בשנייה אנחנו".

 


ושמישהו יעצור אותו (Gettyimages)

 

מאמן שאלקה המאוכזב, מרקוס ויינצירל, שספג כבר שני הפסדים בפתיחת הליגה אמר: "זה מתסכל. חסרו לנו עשר דקות לתיקו מפתיע נגד באיירן".

 

המנג'ר המקצועי של שאלקה, כריסטיאן היידל הוסיף: "הוכחנו מנטליות מצוינת, אבל מול קבוצה כמו באיירן אתה צריך להיות חזק 90 דקות. אני חושב שאנחנו בכיוון הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי