רק בדקה ה-88: 2:3 גדול לדורטמונד על ברמן

ראמוס
ראמוס | צילום: Gettyimages

השחורים-צהובים איבדו יתרון ונקלעו לפיגור, אבל קגאווה איזן וראמוס הכריע בנגיחה

(גודל טקסט)

אחרי שבאיירן מינכן גירדה בקושי 0:1 על פרנקפורט משער מרהיב במספרת של פרנק ריברי, בורוסיה דורטמונד צימקה מחדש את הפער בפסגה הגרמנית ל-5 נקודות. הבחורים של תומאס טוכל נאלצו לעבוד קשה מאוד לפני שניצחו 2:3 את ורדר ברמן. הניצחון הזה הבטיח לשחורים-צהובים מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות בשנה הבאה, מכיוון שהפער מהמקום הרביעי עומד כעת על 22 נקודות, כשנותרו רק 18 בקופה.

אחרי מחצית ראשונה שחונה, פייר-אמריק אובמיאנג מצא את הרשת מנגד בדקה ה-53. אלחנדרו גאלבס השווה (69) וזלאטקו יונוזוביץ' הפך (74) בחמש דקות סוערות של האורחים. אלא שלדורטמונד יש כשרון וקהל נהדר שדחף אותה בחזרה למשחק.

שינג'י קגאווה, שרק עלה מהספסל בדקה ה-74, הצליח להשוות כעבור 3 דקות על המגרש. הלחץ של השחורים-צהובים נמשך ובדקה ה-88 הגיע כדור מהנריך מיקיטריאן לראשו של אדריאן ראמוס המחליף, שעלה רק דקתיים קודם לכן וברגע הנכון היה שם כדי לנגוח פנימה את שער הניצחון. 

ביום חמישי הקרוב תארח דורטמונד את ליברפול למפגש הראשון ביניהן במסגרת רבע גמר הליגה האירופית. לאחר מכן מחכים לטוכל ושחקניו גם משחקי ליגה מול שאלקה, המבורג, הרטה ברלין, שטוטגרט, וולפסבורג ופרנקפורט. לא קל בכלל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי