כהן נתן 1:2 על לברקוזן: העונה הטובה בקריירה

אלמוג כהן חוגג בדרך ייחודית
אלמוג כהן חוגג בדרך ייחודית | צילום: Gettyimages

קשר אינגולשטאט כבש שער ניצחון. טיל של קוסטה נתן 0:1 לבאיירן

(גודל טקסט)

לייפציג שבה אתמול (שבת) לפסגת הליגה הגרמנית, והיום מחזור ה-15 יושלם כאשר אלמוג כהן ואינגולשטאט יתארחו אצל לברקוזן. קודם לכן הייתה זו באיירן מינכן שנחלצה בשיניים ממעידה אצל נועלת הטבלה דרמשטאט.

 

דרמשטאט – באיירן מינכן 1:0
הבווארים כבר ראו את עצמם חוזרים למקום השני ומסתכלים על רד-בול לייפציג מלמטה, אבל למזלם הגיע דוגלאס קוסטה עם שער מרהיב וקבע 0:1 שהספיק כדי לקבוע שוויון נקודות בפסגה.

 

לקרלו אנצ'לוטי ושחקניו יתרון בהפרש השערים ועל כן הם שבו לפסגה, אבל היכולת הייתה די חלשה מול קבוצה שהפסידה את שבעת המחזורים האחרונים וצברה עד כה 8 נקודות בלבד ב-15 מחזורים. צפו בתקציר>>

 

ירה לחיבורים ורץ לחגוג עם הספסל. דוגלאס קוסטה (Gettyimages)

 

רוברט לבנדובסקי פתח בחוד ולא מצא את הרשת, תומאס מולר שכבש בשבוע שעבר ב-0:5 על וולפסבורג שוב נדם ומי שנחלץ כדי להציל ממעידה מביכה היה דוגלאס קוסטה, שבדקה ה-71 הניף את רגל שמאל וירה כדור שעלה וירד, פגש את המשקוף והכריע את ההתמודדות.

 

ביום רביעי הקרוב תארח באיירן את לייפציג בקרב על הפסגה, משחק שלמעשה גם יוציא את הבונדסליגה לפגרת החורף עד אמצע ינואר.


באייר לברקוזן – איגולשטאט 2:1

קבוצתו של אלמוג כהן התארחה בביי-ארינה ועלתה ליתרון בדקה ה-26 אחרי שמרקוס זוטנר הרים כדור למרכז הרחבה, שם הוא מצא את אלפרדו מוראלס שנגח לפינה השמאלית התחתונה. אדמיר מחמדי השווה לצארחת בדקה ה-63 מבישול של יוליאן ברדנט.

עשר דקות אחר כך פסקאל גרוס מסר כדור רוחב מימין לתוך ומצא את אלמוג כהן שממרכז הרחבה בעט לפינה הימנית התחתונה והכניע את ברנד לנו בדרך לשער ניצחון לקבוצתו. הקשר הישראלי בחר לחגוג את שערו השני בליגה בדרך מקורית כשחשף חולצה עליה נכתב: "השם הוא האלוהים".



שער ניצחון וחגיגה ייחודית. אלמוג כהן (Gettyimages)
 

צפו בשער של אלמוג כהן, שעזר לאינגולשטאט לצבור שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית ולעלות למקום ה-16 עם 12 נקודות. 

"הרגשה מדהימה. היו לי הזדמנויות לכבוש. אני שמח שזה מה שקרה ואין ספק שזו העונה הטובה בקריירה שלי", התייחס הקשר לכיבוש השני שלו בבונדסליגה העונה. "מרגיש פיזית ומנטלית במקום הכי טוב ונכון ורק רוצה להמשיך ככה", הוסיף.

 

על שליפת החולצה אמר: "אני בחור מאוד מאמין. חייב להגיד תודה לשלו מנשה, זו חולצה שלו, הוא היה אצלי והבטחתי לו שאם אכבוש ארים את אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי