אלונסו: אקנה אופני הרים ואתחיל לטפס, כך ארגיש את החופש

צ'אבי אלונסו
צ'אבי אלונסו | Gettimages

קשר באיירן הפורש מתכנן את העתיד: "אומרים שכיף לאמן, אז אולי בעתיד". הפספוס הגדול שלו? האליפות שלא לקח עם סוסיאדד וליברפול ("התמכרתי לקסם של אנפילד")

(גודל טקסט)

"היו לי מלא הצעות להמשיך לשחק בעונה הבאה אבל החלטתי לפרוש ולא חזרתי בי", כך גילה צ'אבי אלונסו, קשר באיירן מינכן בראיון ל"מארקה". הספרדי בן ה-36 ייפרד מכדורגל כשחקן פעיל ביום ראשון כשהבווארים יארחו את פרייבורג: "אני תמיד מתרגש מהרעש שפורץ ביציעי האליאנץ ארנה ברגע שאני נוגע בכדור. את החולצה האחרונה הבטחתי לבן שלי שמתרגש מהפרישה כמוני".

בניגוד לשחקנים אחרים שנכנסו לדיכאון זמני עם הפרישה, אלונסו מתלהב ממנה: "אני אקנה אופני הרים ואטפס אתם. אני אוהב את החופש הזה שיש בטיפוס עם אופניים. הרבה אומרים שגם לאמן זו הנאה, אבל בעתיד הקרוב אני לא מתכוון לאמן. אולי בעתיד. אם אהיה מאמן אני אתבסס על שליטה במרכז המגרש, זאת מחלה שלי, אבל בסופו של דבר השחקנים קובעים את הסטייל של רוב המאמנים".


אלונסו עם רונאלדו: "ריאל היתה החלום שלי מילדות". צילום: Getty

אלונסו שיחק תקופות ממושכות גם בריאל מדריד ובליברפול. לפני כחודש הגיע במדי באיירן לברנבאו במסגרת רבע גמר ליגת האלופות: "התרגשתי ממחיאות הכפיים יותר ממה שחשבתי שאתרגש. זה גם הפתיע אותי. כילד ריאל מדריד היתה הכל עבורי וכשהפכתי לשחקן בבלאנקוס הגשמתי חלום".

על ליברפול: "זו קבוצה עם ארומה – מיסטיקה, היסטוריה, קסם. הייתי מכור על אנפילד ועל המייטי רדס. אחרי חמש שנים בליברפול וההצלחה בריאל הופתעתי שיכולתי לשחק ברמה הכי גבוהה גם בבאיירן".

מה נשאר לו לזכות בו ככדורגלן: "בעונת 2002/03 חסרה לי הזכייה באליפות עם ריאל סוסיאדד (הבאסקים הפסידו את האליפות לריאל) והזכייה באליפות הפרמייר-ליג עם ליברפול. זכינו בכל התארים חוץ מהתואר הזה. בבאיירן נתתי הכל עבור זכייה בכל התארים האפשריים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי