לא רק אלכסיס: המהפכה הצעירה של באיירן מינכן

כמה רגש. אלכסיס
כמה רגש. אלכסיס | צילום: GettyImages

הבווארים רוצים לרענן את השורות לאחר פרישתם של לאם ואלונסו, וחושבים על העתיד. חוץ מכוכב ארסנל, גם קשרים מפ.ס.ז' ונאפולי ברשימה שלפניכם

(גודל טקסט)

עונת הבכורה של קרלו אנצ'לוטי בבאיירן מינכן הסתיימה באכזבה. המועדון הבווארי זכה "רק" באליפות גרמניה, לאחר כישלונות בליגת האלופות ובגביע הגרמני. הנהלת המועדון הגיעה למסקנה שסגל הקבוצה מבוגר מדי כדי להתחרות בשלוש חזיתות, ולכן צפויה מהפכה בקבוצה.

הקפטן פיליפ לאם והקשר צ'אבי אלונסו הודיעו על פרישה, ואילו אריאן רובן ופרנק ריברי הוותיקים כבר נמצאים בשלהי הקריירה. הסגל הוותיק של באיירן מינכן עתיר פציעות, וחייב דם צעיר בשורותיו.

אלכסיס סאנצ'ס מארסנל הוא השם החם להגיע לאליאנץ ארנה. שמו של הכוכב הצ'יליאני נקשר כבר זמן רב לבאיירן מינכן, במועדון אופטימיים לגבי החתמתו. החלוץ כרגע משהה הארכת חוזהו בתותחנים, למרות הצהרותיו של ונגר שהוא אינו עוזב. במועדון הגרמני מאמינים שבסופו של דבר סאנצ'ס ילבש את האדום של באיירן.

כמו כן, ישנם ארבעה שחקנים צעירים שעשויים להגיע לבאיירן מינכן, כחלק מהבנייה העתידית.
הראשון הוא אדריאן ראביו (בן 22, פריס סן ז'רמן). הקשר הצרפתי, שחתום במועדון מעיר האורות עד 2019, הוא אחד השמות החמים והמוערכים על ידי המועדון הבווארי. ראשי באיירן מינכן עוקבים אחרי ראביו מגיל 16, ומאמינים שהוא יכול להיכנס לנעליו של צ'אבי אלונסו. במועדון הבווארי ייאלצו לשלם 18 מיליון יורו כנדי להנחית את הקשר המוכשר. לותר מתיאוס האגדי אמר ל"בילד" על ראביו: "הוא בדיוק המספר שש שבאירן מחפשת, הוא יתאים לה כמו כפפה ליד".

אדריאן ראביו. במעקב מגיל 16. (gettyimages)
אדריאן ראביו. במעקב מגיל 16. (gettyimages)

פיוטר ז'לינסקי (בן 23, נאפולי) גם כן מועמד להגיע לאליאנץ ארנה. הפולני משחק כמספר עשר קלאסי, ובעל אינטליגנציה וטכניקה גבוהה. לשחקן, שמשחק באיטליה משנת 2011 והגיע מאודינזה, חוזה בנאפולי עד 2021 ושוויו 16 מיליון יורו.

שמות נוספים מאיטליה הם של אנדראה קונטי (בן 23, אטאלנטה) ופדריקו קייזה (בן 19, פיורנטינה). קונטי, שמחירו נע סביב הששה מיליון יורו, הוא מגן איטלקי שכיכב במדי הנבחרת הצעירה, נחשב לכישרון גדול וצפוי לתפוס מקום קבע בנבחרת איטליה הבוגרת. קייזה הוא קשר התקפי שיכול לשחק במרכז ובאגף ימין. השחקן, שהעונה החולפת הייתה עונת הבכורה שלו בבוגרים, חתום בפירנצה עד 2021 ומוערך בשמונה מיליון יורו. אביו של קייזה, אנריקו, כיכב בעבר במדי פארמה.

קרלו אנצ'לוטי. עונת בכורה מאכזבת (gettyimages)
קרלו אנצ'לוטי. עונת בכורה מאכזבת (gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי