בשורות טובות: גצה החלים וישוב לאימונים ב-7 ביולי

מריו גצה
מריו גצה | טוויטר

קשר בורוסיה דורטמונד ונבחרת גרמניה עבר טיפולים מיוחדים ב"הפרעה המטבולית" ממנה סבל. לאב: "הוא מרגיש טוב מאוד"

(גודל טקסט)
מריו גצה, שסבל העונה מ"הפרעה מטבולית" ולא שיחק מאז ינואר באף מסגרת בגלל טיפולים יחזור להתאמן כנראה ב-7 ביולי. מדובר בחדשות מצוינות עבור בורוסיה דורטמונד, שחששה לאבד אותו לחלוטין וגם עבור נבחרת גרמניה לקראת מונדיאל 2018 ברוסיה.

 

השחקן, שכבש את שער הניצחון בגביע העולמי 2014 ב-0:1 על ארגנטינה, סבל מפציעות חוזרות ונשנות שסיבתן לא הייתה ידועה. רק השנה התגלה בבדיקות רפואיות שהוא סובל ממחלה דומה לזו ממנה סובל כוכב העבר הברזילאי רונאלדו, שהשמין בצורה ניכרת.


 

גצה חדל להופיע בציבור בגלל המחלה, אבל כעת הוא נראה שוב ועכשיו יש גם תאריך לחזרתו. בחודש מאי השחקן המוכשר נראה לראשונה בפומבי ובשבת האחרונה אף נצפה בחתונה של מנואל נוייר. מאמן המנשאפט, יואכים לאב, סיפר: "הוא מרגיש טוב מאוד כעת ומקבל טיפול רצוף שהיה טוב עבורו". גצה טופל בקליניקה בצפון גרמניה ומצאו לו פורמולה שתסייע לו להחלים". 

 

לאב הוסיף שכמובן "גביע הקונפדרציות" יהיה מוקדם עבור גצה, אבל הוא מקווה לשלבו באימוני הנבחרת. מקס קרוסה יתפוס את מקומו. נוייר, שנפצע לקראת סיום העונה, יעבור בדיקות ורק לאחריהן ייקבע אם יהיה בסגל לטורניר.


מריו גצה. מחכים לו (gettyimages)
מריו גצה. מחכים לו (gettyimages)


ב"די וולט" פורסם שקיימת שביעות רצון גדולה מכך שגצה יחזור לאימונים ויעמדו לרשותו של המאמן החדש פיטר בוס לקראת העונה שבפתח. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי