דורטמונד מובילה במירוץ אחרי הקשר חסוס קורונה

חסוס קורונה
חסוס קורונה | Gettyimages

הקשר המקסיקני של פורטו מחוזר על ידי מספר מועדונים מובילים, ביניהם ברצלונה ומילאן, אולם לפי דיווחים קבוצתו של פיטר בוס תזכה בכישרון בן ה-24

(גודל טקסט)

 חסוס קורונה, מי שזכה לכינוי "המקסיקני הטוב ביותר באירופה", לא צפוי להמשיך בפורטו עונה נוספת. בקיץ 2015 רכשו אותו "הדרקונים" תמורת 10.5 מיליון יורו מטוונטה ההולנדית, מי שנתנה לו לראשונה את הבמה באירופה, וכעת מדווחים במרכז אמריקה כי בימים הקרובים הוא צפוי לעבור לאחת מקבוצות הפאר בעולם.

במקסיקו האמינו וקיוו שקורונה יככב במדי הנבחרת במהלך גביע הקונפדרציות, אלא שבמפתיע הוא הודח מהסגל "מסיבות אישיות" ימים ספורים לפני תחילת הטורניר, כאשר הטענה הרווחת היא שהיעדרותו נובעת בשל רצונו להשלים את מעברו לאחת מקבוצות הפאר הללו – ברצלונה, מילאן או דורטמונד.

אמנם אף אחת מהקבוצות לא התייחסה רשמית לקורונה בשום שלב, אבל נטען שאלו שלושת המועדונים המובילים במרדף אחר קורונה, כשגם קבוצות פרמייר-ליג לוטשות עיניים ועוקבות מקרוב. בפורטוגל מדווחים שדורטמונד היא הפייבוריטית לקלוט את השחקן הנודע בשל התרגילים הרבים שבעזרתם מהתל ביריביו.




קורונה בן ה-24 נחשב לאחד הדריבליסטים המוכשרים בעולם, שחקן מהיר במיוחד שב-29 הופעות עבור מקסיקו כבש שבעה שערים. בפורטו הוא משחק בכנף ימין ובשבע הופעות העונה בליגת האלופות כבש פעם אחת ובישל פעמיים. בליגה לזכותו שלושה שערים ושישה בישולים ב-1,649 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי