רשמית: חאמס רודריגס חתם לשנתיים בבאיירן מינכן

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | טוויטר

הקולומביאני הושאל לשנתיים והתאחד עם קרלו אנצ'לוטי. אלופת גרמניה יכולה לרכוש אותו בתום התקופה עבור 60 מיליון יורו. ירוויח שישה מיליון יורו בעונה וייצא עם הבווארים למסע המשחקים בסין

(גודל טקסט)
חאמס רודריגס מצא קבוצה. קשר נבחרת קולומביה חתם לשנתיים במדי אלופת גרמניה ויושאל מריאל מדריד לשנתיים, כלומר עד 2019, כאשר אז יכול המועדון הגרמני לרכוש את כרטיסו מהבלאנקוס עבור 60 מיליון יורו. השחקן ירוויח שישה מיליון יורו בעונה ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות. במינכן טענו, אגב, שבאיירן תשלם חמישה מיליון יורו לעונה עבור ההשאלה ושסעיף השחרור יעמוד על 35 מיליון יורו בלבד. 


הקשר, שייצאר עם באיירן למסע המשחקים בסין, עשוי להגיע על חשבונו של דוגלאס קוסטה שצפוי לעזוב את בירת בוואריה ליובנטוס. חאמס יתאחד עם קרלו אנצ'לוטי שדרש להביאו למינכן לאחר שהוא היה זה שהביאו למדריד.


"אנחנו שמחים להשלים את העסקה. החיבור בין חאמס למאמן שלנו אנצ'לוטי נהדר ושניהם עבדו יחד בהצלחה במדריד", אמר היו"ר קרל היינץ רומניגה. "חאמס שחקן ורסטילי שמייצר לעצמו מצבים ומאיים על השער. אין ספק שהוא ירים את הרמה של הקבוצה שלנו". 








הקולומביאני בן ה-25 הגיע לריאל אחרי שכיכב בגביע העולמי בברזיל ב-2014 לאחר שנרכש ב-80 מיליון יורו. תחילת הדרך היתה טובה אלא שאשתקד הפך שחקן שולי ברוטציה של זינדין זידאן והשניים לא שידרו על אותו גל. בשלוש העונות האחרונות רשם חאמס 111 הופעות במדי ריאל מדריד, כבש 36 שערים ובישל 41. 







בחאמס היו מעוניינות גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד לאורך התקופה האחרונה ולאור היציאה של ריאל מדריד למסע המשחקים, הקשר דרש לקבל החלטה על עתידו שכנראה זירזה את הנושא. מאטס הומלס כבר הספיק לברך את חברו החדש.


Bienvenido @jamesdrodriguez

— Mats Hummels (@matshummels) July 11, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי