"כל דבר שקשור לז'ורז'ה מנדש מעלה חשדות חמורים"

ז'ורז'ה מנדש
ז'ורז'ה מנדש | Gettyimages

רגע אחרי שהחתים את חאמס בבאיירן, סוכן העל תחת חקירה במולדתו. החדשות: העלמות מס, קביעת הרכבים והלבנת הון עם 13 מועדונים. וגם: הנבחרות המנצחות שלו ושל ראיולה

(גודל טקסט)
כלי התקשורת בעולם מלאים שבחים לכוחו של ז'ורז'ה מנדש סוכן השחקנים שבישל את עסקת חאמס רודריגס ונחת איתו אתמול (שלישי) במינכן במטוס פרטי לבדיקות הרפואיות אצל הבווארים, אבל בפורטוגל מנהלים נגדו רשויות המס חקירה על העלמת מיסים בשיתוף עם 13 קבוצות פורטוגליות.


לטענת הרשויות הוא שיתף פעולה בשלוש השנים האחרונות עם מועדונים, שחקנים ומאמנים כדי להעלים מס. העיתון הפורטוגלי "ז'ורנאל דה נוטיסיאס" פרסם ציטוט של אחד החוקרים בפרשה שאמר: "כל דבר שקשור במנדש חשוד. הוא היה מעורב בהחלטות מי יאמן קבוצות, איזה שחקנים יגיעו לכל קבוצה וניהל למעשה קבוצות שלמות".




החקירה נגדו בעיצומה וכוללת לא מעט חשדות לא פשוטים בגלל שהוא מעורב עם אנשי עסקים שמכוסים על ידי חברות קש. אנשי המס של פורטוגל משתפים פעולה עם אלה של ספרד בהם היה מנדש מעורב עם שחקנים כמ ואנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו, פאביו קואנטראו וכמובן ז'וזה מוריניו ולפי הטענה הקים להם חברות קש כדי להלבין כספים.


בתוך כך, פורסם שמינו ראיולה ומנדש הם היום שני הסוכנים הגדולים בעולם ויש להם את השחקנים הכי חזקים בכיס. העיתון "מירור" סקר חלק מהשחקנים שחתומים אצל כל סוכן והרכיב 11 שחקנים לכל סוכן.


JN pic.twitter.com/3LySIT2wNy

— PortugueseSoccer.com (@PsoccerCOM) July 12, 2017


הנבחרת של מנדש
: דויד דה חאה, פאביניו, פפה, טיאגו סילבה, פאביו קואנטראו, אנדרה גומש, חאמס רודריגס, אנחל די מריה, נאני, דייגו קוסטה, כריסטיאנו רונאלדו.


הנבחרת ראיולה: ג'אנלואיג'י דונארומה, גרגורי ואן דר וויל, ברטוש סולומון, מקסוול, בלז מטווידי, פול פוגבה, הנריק מחיטיריאן, מארק האמשיק, רומלו לוקאקו, זלאטן איברהימוביץ' ,מריו באלוטלי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי