בגרמניה מרוצים מהשימוש בטכנולוגיה: "החלטה מהירה ונכונה"

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | AFP

בבונדסליגה נעזרו לראשונה במצלמות, ופנדל שפספס צוות השיפוט ב-1:3 של באיירן מינכן על לברקוזן נפסק ממרחק של 565 קילומטרים. וגם: הבכורה המוצלחת של סולה

(גודל טקסט)

 באיירן מינכן חגגה ניצחון שישי ברציפות במשחק הראשון של העונה, אולי בדרך לאליפות שישית ברציפות, אבל היסטוריה בכל זאת נרשמה אמש באליאנץ ארנה במינכן. הבווארים גברו בביתם 1:3 על לברקוזן ולראשונה בתולדות הבונדסליגה נעזר צוות השיפוט בטכנולוגיית הוידאו, בעזרתה זכתה באיירן מינכן לפנדל שהגיע לה ואותו רוברט לבנדובסקי ניצל כדי להוסיף שער נוסף למאזנו המטורף.

ההחלטה על הפנדל התקבלה במרכז טכנולוגי שהוקם בקלן, שם ישב וצפה במשחק יוכן דריס שבחן את העבירה שביצע צ'ארלס ארנגיס ברחבה. שופט המשחק, טוביאס סטילר, קיבל את ההוראה באוזניה ממרחק של 565 קילומטרים ופסק על בעיטת פנדל. אחד מהשופטים הבכירים בגרמניה אמר לעיתון "בילד": "זו הייתה בכורה מוצלחת. המשחק הופסק לזמן קצר מאוד, ההחלטה הייתה מהירה ונכונה".

בכל הנוגע לבאיירן, הקבוצה השקיעה 100.5 מיליון יורו ברכש בקיץ האחרון ואכן שלושה מהשחקנים החדשים היו אלו שעשו את העבודה – קורנטין טוליסו מליון כבש וסבסטיאן רודי בישל לניקלאס סולה – שניים שהגיעו יחדיו ונראים כמי שהמשיכו את עבודתם בדיוק היכן שעצרו אותה בסוף העונה שעברה בהופנהיים.


סולה. בכורה חלומית בבאיירן מינכן (Gettyimages)


ניקלאס סולה
אמר בסיום: "זה יום מיוחד מאוד עבורי. במשחק בכורה ועוד באליאנץ ארנה וכבר שער ראשון. שיחקתי כאן הרבה, אבל ההרגשה שונה לחלוטין. השער שלי היה הדובדבן שבקפצת. בשליש הראשון של המשחק היו לנו הזדמנויות מעולות. המחצית השנייה הייתה פחות טובה".

המאמן קרלו אנצ'לוטי, שנראה גוער בצוות השיפוט גם בשיא הגשם שאף גרם לדחיית המחצית השנייה במספר דקות, הוסיף: "היה משחק קשה, למרות התוצאה. בהגנה לא היינו מספיק טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי