מתח בין מולר לאנצ'לוטי: "אני לא יודע מה הוא רוצה ממני"

תומאס מולר
תומאס מולר | AFP

חלוץ באיירן זעם על הירידה שלו לספסל ב-0:2 מול ורדר ברמן: "כנראה שהאיכויות שלי כבר לא דרושות", המאמן ניסה להרגיע: "החלטה מקצועית". המנהל הספורטיבי: "אנחנו יודעים בדיוק איזה איכויות שלו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

באיירן מינכן רשמה אמש (שבת) ניצחון שני רצוף בליגה כשגברה על ורדר ברמן 0:2 והוכיחה שהביקורת על היכולת במשחקי ההכנה הייתה מוקדמת מדי, אבל אין עשן בלי אש. תומאס מולר, שעד העונה שעברה היה שחקן הרכב קבוע, מצא עצמו על הספסל ושיחק כמחליף רק 18 דקות. אחרי המשחק הוא לא היסס למתוח ביקורת על קרלו אנצ'לוטי ויש ריח של קרע באוויר בין השניים. רק לפני שנתיים בבאיירן אמרו שלא ישחררו לעולם את מולר גם אם ישלמו עבורו מאה מיליון יורו.

אנצ'לוטי העדיף לשחק עם טיאגו אלקנטרה מאחורי רוברט לבנדובסקי והשאיר את מולר על הספסל. כשהוא נכנס הוא בישל מיד ללבנדובסקי, אבל בסיום אמר: "לא יודע בדיוק איזה איכויות המאמן רוצה לראות, אבל שלי כנראה לא דרושות כבר במאה אחוז".

המנהל הספורטיבי החדש חסן סליהמידז'יץ' ניסה להרגיע את המתח כשאמר: "העונה עוד ארוכה ויהיו הרבה משחקים. אנחנו יודעים בדיוק איזה איכויות יש למולר". קשה כמובן להתעלם מהעובדה שלפני שנתיים כבש מולר 20 שערים עבור פפ גווארדיולה ובשנה שעברה רק חמישה שערים. על לבנדובסקי הוסיף הבוסני: "הוא כמו זיקוקים. הוא החלוץ הכי טוב בבונדסליגה ואחד הטובים בעולם".

אנצ'לוטי התגונן: "זו הייתה החלטה מקצועית להשאיר אותו על הספסל. רצינו להחזיק יותר בכדור בקישור ולשחק יותר לרוחב. כשמולר נכנס הוא עשה את זה טוב מאוד".

תומאס מולר. לא מבין את אנצ'לוטי (AFP)
תומאס מולר. לא מבין את אנצ'לוטי (AFP)

בבאיירן זועמים על הזימון של חאמס רודריגס הפצוע לנבחרת קולומביה. "הוא עוד לא כשיר לחלוטין. זו תהיה טעות להזמין אותו ולתת לו לשחק. נבדוק אותו שוב ביום שני ואם הוא כשיר פיזית אין לי בעיה", אמר אנצ'לוטי. בבאיירן מנסים לשכנע את ההתאחדות הקולומביאנית לשחרר את השחקן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי