צפו: דרמת שיפוט ב-1:2 של שטוטגרט על קלן

דוניס
דוניס | Gettyiamges

נועלת הטבלה כבר פנטזה על קאמבק מהסרטים כשהשופט שרק לפנדל אבל אחרי צפייה בווידיאו הוא התחרט. מיד אחר כך אקולו העניק לשטוטגרט ניצחון יקר. צרפת: 2:3 אדיר למונאקו על ליון

קבוצות: קלן
(גודל טקסט)
אחרי פגרת הנבחרות המחזור ה-8 בבונדסליגה יצא לדרך. שטוטגרט השיגה מעט אוויר לאחר 1:2 דרמטי מול האחרונה בטבלה קלן. בצרפת: 2:3 אדיר לליון על מונאקו. בספרד: רק 0:0 בין אספניול ללבאנטה.


שטוטגרט – קלן 1:1

החבורה של פטר שטוגר שהיתה הפתעת העונה החולפת המשיכה בפתיחת העונה הקטסטרופלית. מתפרצת של המארחת הסתיימה בשער של חלוץ נבחרת יוון אנסטסיוס דוניס שהכניע את טימו הורן בדקה ה-38. כשהכל נראה גמור דווקא הבלם דומיניק היינץ שיחרר כדור נהדר מ-18 מטרים לחיבורים בדקה ה-77 וקבע 1:1. ואז החלה הדרמה. בדקה ה-89 ספק עבירה של דניס אאוגו גרמה לשופט בנג'מין קורטוס לשרוק לפנדל לטובת שטוטגרט אבל לאחר צפייה בווידיאו והתייעצות ארוכה הוא החליט לבטלה. עמוק בתוספת הזמן צ'דראק אקולו הקונגולזי קבע 1:2 סופר דרמטי לשטוטגרט והותיר את קלן המומה ובמקום האחרון עם נקודה בלבד.



היינץ מפיח תקוות עבור קלן (Gettyimages)



קורטוס, שרק והתחרט (Gettyimages)


ליון – מונאקו 2:3

איזה משחק נהדר בגרופאמה בליון. נביל פקיר סידר בכדור רוחב למריאנו דיאס את הראשון עבור המארחת כבר בדקה ה-11, שער שביעי העונה לחלוץ שהגיע מריאל מדריד. מונאקו לא ויתרה ואחרי שש דקות קייטה באלדה, הרכש מלאציו סידר לרכש נוסף רוני לופס כדור עומק והפורטוגלי איזן ל-1:1. הנדנדה נמשכה ובדקה ה-23 פקיר עצמו כבש מקרוב והעניק 1:2 לחבורה של ברונו ג'נסיו אבל עוד לפני ההפסקה בדקה ה-34 אדאמה טראורה איזן ל-2:2 שנשמר לכל אורך המחצית השניה ואז שוב הגיע נביל פקיר ונעץ שער ניצחון אדיר. פאריס סן ז'רמן תוכל לברוח לשש יתרון בפסגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי