לבנדובסקי נחקר במשטרת פולין בחשד כי נפל קורבן לעוקץ

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

חלוץ באיירן מינכן נפל בפח, אחרי שהתבקש לתרום מיליון זלוטי עבור אדם שזקוק לסכום כדי לעבור ניתוח עיניים בארצות הברית. הפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)

מסתבר שגם כוכבי כדורגל נופלים בפח. היום (שלישי) מדווחים בתקשורת הגרמנית כי רוברט לבנדובסקי היה קורבן לעוקץ של 23,561 אלף יורו. על פי אותו דיווח, חלוץ באיירן מינכן קיבל פנייה מאדם בשל מיכאל שיניצקי, שגייס כספים עבור אנט רודצקי.

שיניצקי טען בפני לבנדובסקי כי רודצקי סובל מסרטן בעין והוא זקוק לסכום של 1.5 מיליון זלוטי (המטבע הפולני) כדי לעבור את הניתוח בארצות הברית. כחלק ממסע השכנועים מול המפגיז של באיירן, טען שיניצקי כי אותו אדם, הנמצא מכאבים עזים, כבר לקח הלוואה ואפילו מכר את רכבו ונכסיו כדי לגייס רבע מהסכום המדובר.

לבנדובסקי בחר להיענות לבקשה והשלים את הסכום, המוערך במיליון זלוטי (23,561 אלף יורו) כדי לסייע לרודצקי. אולם, על פי הדיווח, החלוץ הגיע לחקירה במולדתו בנוגע לתרומה. המשטרה הפולנית בחרה לחקור את לבנדובסקי כקרובן לעוקץ מצד שיניצקי. בתוך כך, המפגיז הפולני הרגיע את התקשורת המקומית אודות כשירתו. כזכור, החלוץ היה בספק לקראת המפגש מול בורוסיה דורטמונד אך שיחק מול האקסית וגם כבש. כעת, הוא צפוי לשחק מול אורוגוואי ומקסיקו.


מסובך. לבנדובסקי (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי