לבנדובסקי: לא הגיוני שלבאיירן אין שום שחקן שיכול להחליף אותי

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

החלוץ הפולני שוב העביר ביקורת על מדיניות הרכש של קבוצתו הגרמנית: "בואו לא נעצום עיניים, כל מועדון גדול צריך לחדש את מלאי הכוכבים שלו כל שנתיים-שלוש". פולישיץ' מדורטמונד מועמד

(גודל טקסט)

רוברט לבנדובסקי לא מרוצה מרמת הסגל של באיירן מינכן, ולמרות העימות החריף בינו לבין ראשי המועדון לפני מספר חודשים, החלוץ לא חושש להביע שוב את דעתו. "אנחנו זקוקים לשחקני צמרת", אמר היום (רביעי) במסיבת עיתונאים בפולין.

לבנדובסקי כבש העונה 11 שערים ב-11 משחקים בבאיירן, והוא ממש לא רוצה להישאר לבד. "אם אנחנו רואים את ההשקעות הגדולות של קבוצות ענק באירופה, אז אפשר לומר שההצלחה שלנו מיוחדת בגלל שבאיירן הייתה גמישה והצליחה למצוא פתרון למצב, אבל זה ברור שמועדון כמו באיירן חייב להתמודד עם שוק ההעברות המטורף".

הצורך בשחקנים צעירים ורעננים: "בואו לא נעצום עיניים. כל מועדון גדול צריך לחדש את מלאי הכוכבים שלו כל שנתיים-שלוש. שחקן ברמה גבוהה לא יכול לשחק 90 דקות כל שלושה ימים. כרגע אין לבאיירן שחקן שיכול להחליף אותי וזה נשמע לי לא הגיוני".

לבאיירן אין למעשה עוד חלוץ טבעי שיכול להחליפו הוא קוואסי אוקיירה ריידט בן ה-23 המשחק בבאיירן ב' וכבש 9 שערים ב-13 משחקים, אבל לא שיחק דקה בקבוצה הראשונה. גם מנואל וינצהיימר, החלוץ בן ה-18 של קבוצת הנוער, נחשב לכישרון ענק, אבל לא קיבל צ'אנס בבוגרים.

רוברט לבנדובסקי. לא מרוצה (gettyimages)
רוברט לבנדובסקי. לא מרוצה (gettyimages)

לא ברור אם אריאן רובן ופרנק ריברי יישארו בעונה הבאה לאחר שחוזיהם הנוכחיים יסתיימו בקיץ הקרוב. לפי דיווחים בגרמניה, הבווארים שוקלים לרכוש את כריסטיאן פולישיץ' הנפלא מבורוסיה דורטמונד.

כריסטיאן פולישיץ'. יעבור ליריבה הגדולה? (gettyimages)
כריסטיאן פולישיץ'. יעבור ליריבה הגדולה? (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי